به نظرم یه احساس زود گذره از حرفم ناراحت نشین من جای شما نیستم اما در شرایط سنی شما کاملا طبیعیه چون ایشون شماروهمسن خودش میبینه واینکه یه پسر بیست ساله خیلی وجه خوبی پیش دخترا نداره دلزده شده
دوسش دارین؟قبول
عاشقش شدین؟قبول
دیگه طرفش نرین وفقط صبر کنین عاشقش بمونید اما کل علاقتون رو بزارید توی یه پوشه گوشه ذهنتون نه اینکه هر لحظه بهش فکرکنید واهنگ غمگین براش گوش کنید فقط بزاریدش گوشه ذهنتون وبه خودتون بگین باید صبر کنم زمان حلش کنه به حالت جنون وار به قضیه نگاه نکنید








علاقه مندی ها (Bookmarks)