آبی بیکران
خواهشا واسه خودتون دسته بندی نکنین که دخترای بلند جذاب ترن،یا دخترای کوتاه جذاب ترن.
یه جوری هم نظرتون رو با قاطعیت میگین ،انگار نظر کل ملت ایران با نظر شما یکی هست.
دوست سوال کننده عزیز
قدت خیلی هم عالیه،اونقدر هم بلند نیستی که فکر میکنی،واسه خودت این قضیه رو بزرگ نکن عزیزم،در مورد لاغری هم باید به شدت حوصله به خرج بدی،یعنی حداقل یک سال به خودت زمان بده و به یه برنامه ورزشی و غذایی عمل کن.کار ،نشد نداره.









علاقه مندی ها (Bookmarks)