-----------------------------------------------------------------------------------------------
سلام عزیز دل

ممنون که یک پستت رو به من اختصاص دادی.

من اصن از چیزی که گفتم منظور بدی نداشتما. فقط میخواستم بهت روحیه بدم .منم میدونم همه کلی مشکل دارن و امیدوارم که واقعا یه جوری بشه که همه فقط یه مشکل داشته باشن و اونم مشکل شکم درد بعد یه خنده ی حسابی باشه. (به نظرت هیچ وقت همچین چیزی میشه که بشه؟ ما دعا میکنیم بشه)
راستی ممنون که اون شب یادم بودی. کاشکی که اون شبه شب ارزوها بودا. بعد با کلی دعا یادم میکردی

اخه کسی که تا این حد حواسش به لحظه لحظه زندگیش هست و مواظبه که برای هیچ کی حتی کوچکترین ناراحتی درست نکنه ارج و ارزشش حتما پیش خدا بسیار بالاست و به دعاهاش مخصوص گوش داده میشه.
من از این تاپیکت به بعد هر وقت دعا کردم خوشبختی شما رو هم خواستم.
راستی تقوا که گفتی یعنی باید چه جوری باشی؟ چه جوری باید تقوا رعایت کنی؟
امیدوارم که سکان زندگیت دست خدا باشه و خدا خودش برات پیش ببرتش.

علاقه مندی ها (Bookmarks)