
نوشته اصلی توسط
سپیده_7071
اما سوالی که برام پیش میاد اینه که من باید بنا به احساسم تصمیم بگیرم یا اینکه با چشم عقلم نگاه کنم
بازم میگم نه تنها اینجا زیر تاپیک من بلکه هیچ جای دیگه شما حق قضاوت دیگران رو ندارید
در مورد سوالت، با عقلت تصمیم بگیر.
در مورد قضاوت هم سوال شما درخواست قضاوت کردن اون آقاست. وقتی حرفهات را می شنویم و می گیم احتمالا ... یعنی داریم قضاوت می کنیم دیگه.
خیلی جاها تو زندگی گریزی از این قضاوتها نیست.
در مورد اون تاپیک قبلیت هم با اجازه یه جمله کوچولو بگم.
شما 5 ساله دوست پسر دارید و شهرتون هم بزرگ نیست. فکر نمی کنید خواستگارها وقتی ماجرای دوست پسر 5 ساله را بشنون دلیلی برای ادامه خواستگاری نمی بینن؟
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)