رابطه بین شما ومشاور تو روند درمان خیلی موثره اگه به این مشاور بدبین هستید پیش یه مشاور بهتر برید مطمعن باشید حستون بهتر میشه البته این حس طبیعیه
اختلال شما هم اگه خودتون همکاری کنید و تلاش کنید و شرایطی که کنترلتون رو از دست میدین رو بشناسین و خودتونو کنترل کنید به کمک مشاور حل میشه جای نگرانی نیست








علاقه مندی ها (Bookmarks)