سلام
نمی دونم شاید توی تاپیک انتقادات و پیشنهادات تالار مطرح میشد بهتر بود
-اصلاً مهم نیست که از کارت بانکی چه کسی برای شارژتان استفاده کردید و هیچ ربطی به این ندارد که صاحب کارت ایمیل داشته باشد یا نه مهم این است که واریز با نام کاربری شما انجام شما که حواله پرداخت هم به ایمیل شما آمده است.
-مهم این است ایمیلی که هنگام شارژ وارد کردید با ایمیل ثبت نام شما در سایت یکی بوده باشد حالا هر ایمیل که باشد شاید شما چند ایمیل داشته باشید.
-گاهاً پیام ها به قسمت اسپم سایت یا ایمیل مدیران همدردی میرود که باعث تاخیر در رسیدگی میشود که خوب هست بیشتر توسط مدیران چک شود.
موفق باشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)