در هدف یابی که خیلی خیلی مشکل دارم.
خودمو هم دوست ندارم. بله.
اعتماد به نفس هم ...نمیدونم. شاید ندارم. ولی به نظر خودم اعتماد به نفسم بد نیست. به نظر خودم به دیگران اعتماد ندارم.
تشکرشده 3,096 در 1,314 پست
در هدف یابی که خیلی خیلی مشکل دارم.
خودمو هم دوست ندارم. بله.
اعتماد به نفس هم ...نمیدونم. شاید ندارم. ولی به نظر خودم اعتماد به نفسم بد نیست. به نظر خودم به دیگران اعتماد ندارم.
meinoush (پنجشنبه 20 فروردین 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)