خواهر خوبم ازدواجت رو بهت تبریک میگم . البته رفتارهای خانواده ات موجب تاسفه . ولی سعی نکن زیاد فکرت رو مشغول کنی . شاید رفتارهای اونها هم به دلیل مشکلاتیه دارند و روش حل و برخورد صحیح با مشکلات رو بلد نیستند . در هر حال هر چقدر هم رفتارشون بد باشه نقشی در پیشرفت و موفقیت شما داشتند و فقط همین رو در ذهنتون داشته باشید . شاید اونها از اینکه شما دارید از پیششون میرید دچار ناراحتی و استرسند و روش صحیح برخورد رو بلد نیستند .
این هم بگم که گرفتن هتل برای شب اول عروسی اصلا هم غیر معمول نیست . اغلب عروس دامادهایی که خونه شون توی شهر دیگه ست اینکار رو میکنند . خیلی هم رمانتیکه . با این توضیحاتی که دادید اگه شب عروسیتون توی خونه پدرتون باشید حتما اذیت میشید .








علاقه مندی ها (Bookmarks)