با سلام
درد شما را می فهمم و رنج شما را درک می کنم .... کار خوبی کردید که راه مشاوره برای برون رفت از احساسات منفی و ناخوشایندتون دریش گرفتید
راه کار مناسب برای شما خاموشی توجه هست .
هرچه اهمیت و تمرکز روی رفتار و برخوردهای ایشون داشته باشی هم او را ترغیب به ادامه این رفتار کردی هم خودت داغون می شوی . لذا بی اهمیت باش و در حقیقت این نوع رفتارها و توهینها هم چون از روی ضعف هست جای هیچ گونه اهمیتی نداره لذا تمرکز زدایی و حساسیت زدایی نسبت به رفتار پدر داشته باشید و راه خاموشی توجه را چنان در پیش بگیرید که بسیاری اوقات حواستون به کارهاش نباشه ... اگر همیت کنید همین اتفاق می افتد
موفق باشدی










علاقه مندی ها (Bookmarks)