با سلام و عرض شرمندگی
عذرخواهم که من نمیتونم منظورمو بیان کنم ، شما میتونید بگید چرا بعضیها از قرمز خوششون میاد و بقیه از آبی و سبز و ... . میدونم حتما میگید از اول باید فکرشو میکردم درستم میگید ولی حالا چی ؟ مگه این زیاده که آدم از شریک زندگیش انتظار داشته باشه اونو درک کنه ؟ با اطرافیانش بجوشه؟ بابا یه خورده متنوع لباس بپوشه ،جدید فکر کنه ، درسته باید بگم منظورم از جدید فکر کردن چیه؟ مگه ما چقدر باید خشک و مقرراتی باشیم آخه ؟ باور کنید 635 بار بیشتر سر همه این موضوعات بحث کردیم چه با شوخی چه جدی و چه با دعوا .به نظر من اینکه بعدا تلاش کنیم و وانمود کنیم که همدیگه رو دوست داریم و وای چقدر ما عاشق همیم مثل ... مثل اینه که برا چشمه با سطل آب بیاری بریزی تا پر بشه که هیچ وقت نمیشه چون عشق و علاقه مثل چشمه خودش باید بجوشه ... از اینکه هیچ کس نمیدونه من چی میگم دیوووانه کننده است .... .








علاقه مندی ها (Bookmarks)