با سلام مجدد و یک دنیا تشکر
1- از نظر زیبایی در حد متوسط اند، زیبایی بیشتر سلیقه ایه 2- من حتی از غذا خوردن ، راه رفتن ، طرز فکر و نگاه کردن به مسائل جامعه توسط خونه وادشون بیزارم ( لطفا فقط نخندید ...)
3- اینکه چی باعث شد با ایشون ازدواج کنم نمیدونم شاید بیشتر حس دلسوزی و ترس از شکستن قلب یه دختر بود ولی اگه حتی تو خوابم می دیدم که قراره این بلا سرم بیاد .......
4- من انتظار خاصی از همسرم ندارم که باعث رضایت من بشه مثلا نمیخوام دو تا عدد 8 رقمی رو ذهنی برام ضرب کنه یا از اینکارای خارق العاده ، فقط همیشه دوست داشتم خانمم مثل یک انسان متمدن ، روابط عمومی داشته باشه ، فکر کنه ، و ...
- گاهی وقتا از خودم بدم میاد وقتی فکر میکنم فقط میل جنسی ما رو بهم نزدیک نگه داشته ، میدونید من اهل جا زدن نیستم ولی شهامت اینم دارم که یه کار اشتباه رو تا آخر ادامه ندم ..
- اگه ما بچه دار بشیم فکرشو بکنید یه بچه بی روح به همه بچه های این جامعه اضافه میشه
عاقبت با عقل کار کردن زیادم نتیجه اش این میشه ... بازم ممنون از شما








علاقه مندی ها (Bookmarks)