سلام.نظر منم مثل این دوستمونه،جدا شدن توافقی و.....تو این مورد معنی نداره.همین الان تمومش کنید..مطمئن باشید تمومش نکنید اینده بدی تو انتظارتونه،ممکنه بعد از فهمیدنه شوهرتون زندگیتونو از دست بدید و شوهرتون طلاقتون بده( طاقتون هم نده مطمئن باشید اون زندگی دیگه برا شما زندگی نمیشه،لکه خیانت هیچ وقت تو زندگی پاک نمیشه..هیچ وقت)....هم این دنیاتونو از دست میدید هم اون دنیا رو... این کار هم عذاب وجدان داره براتون،هم بی ابرویی براتون میاره( کافیه یک اشنا شما رو ببینه)از همه اینها گذشته این کار اخلاق و تعهد رو هم می بره زیر سوال،فکر کنید جای شما شوهرتون این کار رو کنه،چه حالی به شما دست میده!!!!شما الان دیگه اون دختر مجرد نیستید که بتونید علاقه در هر لحظه و به هر کسی رو توی دلتون بپررورونید،من توصیم به شما اینه سرگذشت کسایی که وارد این مسائل شدن رو بخونید و ببینید عاقبت کارشون چی شد،این خیلی میتونه تاثیر گذار باشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)