سلام دوست عزیز
به نظر من اهنگ اونقدر مساله خاصی نیست که به دید یک مشکل بهش نگاه کنی و خوشبختی ادم به این نیست مجلسش حتما اهنگ داشته باشه میتونی اهنگ بیکلام بزارید و اونقدر فرقی نداره. مجلس تموم میشه میره.همه چیز اولش توذوقه. فقط کدورت میمونه به نظر من شما کوتاه بیا. به امتیازهای دیگه ای که شوهرت داره نگاه کن و خودت برا خودت سبک سنگین کن. ببین چی به چی می ارزه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)