سلام سوده! سلام ارام!
به عنوان کسی که شرایط تورو داشته و دارا اما 7 سالی ازت جلوتره.....
فقط میتونم بگم درست بخون چون شاید شرایط 100% بهتر نکنه اما اقلا یه راهی جلو پات هست که بهش فکر کنی
تشکرشده 2,481 در 570 پست
سلام سوده! سلام ارام!
به عنوان کسی که شرایط تورو داشته و دارا اما 7 سالی ازت جلوتره.....
فقط میتونم بگم درست بخون چون شاید شرایط 100% بهتر نکنه اما اقلا یه راهی جلو پات هست که بهش فکر کنی
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)