به جاش به دنبال کیس ازدواج باش. مراحل هم سنتی برو.
دو سال تموم دنبال کیس مناسب گشتم اما فایده ای نداشت . از طریق خانواده و دوستان و اشنایان هم جواب نگرفتم
اهداف زندگی شما چی هستند؟
من هیچ هدفی توی زندگی ندارم ، فقط دنبال یه کسی هستم که بتونم بقیه زندگیم رو باهاش باشم
شما که شرایط ازدواجو نداری باید
من همه شرایط ازدواج رو دارم اما نمی تونم نیمه گمشده ام رو پیدا کنم
اولین راه اینه که هر چی عکس و فیلم مرتبط به این قضیه داری از کامپیوتر و گوشیت حذف کنی،اگر فیلتر شکن داری اونم غیرفعال کنی تا نتونی وارد این سایتها بشی.
من هیچ وقت تو کامپیوترم عکس و فیلم بد نداشتم، فیلتر شکن یکی از ابزار شغل ماست بدون اون کاری نمی تونیم بکنیم
میتونی از اینترنت استفاده های مفید زیادی بکنی چرا به خاطر این مساله خودتو باید از این استفاده های مفید محروم کنی؟
من همیشه انلاین هستم و سر و کارم همش تو اینترنته ، اینترنت یه قسمت بزرگی از کار ماست من از اینترنت استفاده علمی میکنم چون کار و شغلم نرم افزار و برنامه نویسیست.
اوناییکه
شکست عاطفی
میخورن فکر میکنن فقط همون شخص بوده که میتونسته خوشبختشون کنه در حالیکه اگه منطقی فکر کنیم می بینیم افراد زیادی هستند که چه بسا بهتر از فرد قبلی باشند و بتونیم باهاشون عشق واقعی رو تجربه کنیم.
من هیچ وقت چنین تفکری رو در مورد عشق قبلیم نداشتم چون نمی تونم شخصی بهتر از عشق قبلیم رو پیدا کنم هی دور خودم میگردم بیشتر از این میترسم که دیگه نتونم یه کسی رو پیدا کنم که بتونم دوستش داشته باشم
در ضمن شنیدن آهنگای شاد و همخونی با اونها به بهتر شدت روحیه ات هم کمک میکنه.
از اهنگ های شاد خوشم نمیاد من تو کل زندگیم به یه دونه اهنگ شاد هم گوش ندادم
همونطور که الکی الکی گریه کردن منجر به افسردگی میشه (هر چند الآن میگی نه من افسرده نیستم)،الکی الکی خوشحال بودن و حتی تظاهر به خوشحالی هم میتونه منجر به خوشحالی واقعی بشه.من خودم اینو تجربه کردم.حتی تظاهر به اعتماد به نفس هم به تدریج منجر به اعتماد به نفس واقعی میشه.
منم مثل شما این مسله رو تجربه کردم واقعا هم همینطوریست