نوشته اصلی توسط اثر راشومون
![]()
آقایانی که با وجود داشتن شرایط و صلاحیت کافی برای ازدواج، با حفظ عزت نفسشان، به محض اینکه درخواست ازدواجشان از سوی همین خانمهای مورد توجه، فقط به دلیل ناز کردن غیر منطقی طرف مقابل رد شد، به سرعت او را از ذهن بیرون کرده و به سراغ گزینه بعدی رفته اند.
__________________________________________________ __________________
کاملاً درست و منطقی...
خیلی راحته شما با یه حساب ساده متوجه خواهید شد که یک پسر برای رسیدن به شرایط ایدهآل زحمتهای زیادی میکشه
-درس میخونه
-سربازی میره (یکی ار تأثیر گذار ترین سالهای زندگی)
-کار میکنه
-مسئول امرار معاش در زندگی آینده خواهد بود
مسلماً خانمها هم در دوران جوانی به واسطهی وظایف شون توی زندگی برای پیشرفت بیشتر تلاش میکنن این رو انکار نمیکنم
اما همیشه آقایونی که برنامه داشتن و به هدفی رسیدن، تلاش و سختیها به اونها یادآور میشه که دختری که معیارهای عجیب و غریبی برای شروع زندگیش داره نمیتونه برای ادامه راه مناسب باشه
البته ببخشین از بحث خارج شدیم
به قول دکتر مجد شما اگر قرار باشد برای هر کسی در زندگی اینقدر وقت بگذارید که نمیشه...
حداکثر 3 ماه کافیه، توی این 3 ماه نیمچه علاقهای شکل میگیره و به نظر من پسری که نخواد ازدواج کنه بعد از اون نیمچه علاقه هم نمیخواد ازدواج کنه... در حقیقت پی گیری ایشون از شما بابت ادامه رابطه دلیل بر دلبستگی نیست بکله ایشون وابسته شدن. احتمالاً
شاید خود شما هم فقط وابسته شدی... نمیدونم من روانشناس نیستم ولی این طور تصور کنید که شخصی با شرایط بهتری از شما خواستگاری میکنه (از همه نظر بهتر) آیا شما با توجه به شرایطی که در این رابطه دارین و آقایی که بارها به شما گفته قصد ازدواج نداره باز حاضرین به پای ایشون باستید یا به پیشنهاد جدید فکر میکنید؟
بنده از شرایط خانمها برای نحوه قطع ارتباط خبر ندارم ولی اگر من جای شما بودم:
طی یک تماس تلفنی یا شایدم حضوری با ذکر دلایل به ایشون قطع رابطه رو اعلام میکردم اصلاً هم فکر نکنین این یه قطع ارتباط یک طرفهاس بلکه ایشون از مدتها قبل به شما گفته که قصد ازدواج نداره
شما در اون جلسه احتمال داره احساساتی بشین ولی این اصلاً دلیل نمیشه که رابطه قطع نشه
وقتی تصمیم بگیری از خدا کمک بخواه حله ایشالا.










علاقه مندی ها (Bookmarks)