به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 تیر 96 [ 21:40]
    تاریخ عضویت
    1393-7-25
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    2,370
    سطح
    29
    Points: 2,370, Level: 29
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 80
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    111

    تشکرشده 26 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    نظر دوستان درسته .. ولی نظر من برعکسه.
    من میگم این درست نیست که ادم به خاطر چهره یک نفر بره سمتش. هر دختری با هر چهره ای اگر شخصیت خوبی داشته باشه .. یکم باهاش رفت و امد داشته باشید. طوری که به شخصیت و رفتار و اخلاقش علاقه پیدا کنید .. میبینید چهره طرف هم برای شما جذاب میشه.
    و اینکه میگید خیلی رسمی حرف میزنه ولی شما شوخ طبع هستید .. به نظرم اون هم با زمان دادن به رابطه مشخص تر میشه .. چون به نظرم ایشون هنوز با شما صمیمی نشده که اینطور رفتار مکینه. شوخ طبعی توی اکثر افراد هست. ولی چون قضیه جدی هست سعی میکنه منطقی به همه چی نگاه کنه و همین باعث شده جدی رفتار کنه.
    اگر طرف رو عقلانی می پسندی! و فقط مشکلت ظاهر و این چیزاست .. من میگم ارزشش رو داره که رابطه رو کنترل شده ادامه بدی. و برای اشنایی بیشتر چندماهی با هم در ارتباط باشید.

    در مورد چهره یک نکته رو اضافه کنم .. فکر نکنید عشق واقعی از چهره قشنگ میاد. نه .. اگه اینطور باشه که پس بعد از مدتی که پیر شدید .. و خانوم چهره جوونی و زیبا و جذاب خودش رو از دست میده پس باید عشق هم از بین بره!! وقتی عشق شکل بگیره .. لبخند خانومتون رو دوست خواهید داشت .. چه در سن 30 سالگی.. چه سن 130سالگی!
    ویرایش توسط P O U R I A : سه شنبه 19 اسفند 93 در ساعت 18:49 دلیل: سلام یادم رفت

  2. 6 کاربر از پست مفید P O U R I A تشکرکرده اند .

    Amir_23 (سه شنبه 19 اسفند 93), mahya_mo (یکشنبه 02 فروردین 94), mercedes62 (سه شنبه 19 اسفند 93), مهرااد (چهارشنبه 20 اسفند 93), اقای نجار (چهارشنبه 20 اسفند 93), بانوی آفتاب (سه شنبه 19 اسفند 93)

  3. #2
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 خرداد 99 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1392-2-20
    نوشته ها
    227
    امتیاز
    7,750
    سطح
    58
    Points: 7,750, Level: 58
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 200
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Recommendation Second ClassVeteranTagger First Class5000 Experience Points
    تشکرها
    887

    تشکرشده 279 در 146 پست

    Rep Power
    43
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط P O U R I A نمایش پست ها
    سلام
    نظر دوستان درسته .. ولی نظر من برعکسه.
    من میگم این درست نیست که ادم به خاطر چهره یک نفر بره سمتش. هر دختری با هر چهره ای اگر شخصیت خوبی داشته باشه .. یکم باهاش رفت و امد داشته باشید. طوری که به شخصیت و رفتار و اخلاقش علاقه پیدا کنید .. میبینید چهره طرف هم برای شما جذاب میشه.
    و اینکه میگید خیلی رسمی حرف میزنه ولی شما شوخ طبع هستید .. به نظرم اون هم با زمان دادن به رابطه مشخص تر میشه .. چون به نظرم ایشون هنوز با شما صمیمی نشده که اینطور رفتار مکینه. شوخ طبعی توی اکثر افراد هست. ولی چون قضیه جدی هست سعی میکنه منطقی به همه چی نگاه کنه و همین باعث شده جدی رفتار کنه.
    اگر طرف رو عقلانی می پسندی! و فقط مشکلت ظاهر و این چیزاست .. من میگم ارزشش رو داره که رابطه رو کنترل شده ادامه بدی. و برای اشنایی بیشتر چندماهی با هم در ارتباط باشید.

    در مورد چهره یک نکته رو اضافه کنم .. فکر نکنید عشق واقعی از چهره قشنگ میاد. نه .. اگه اینطور باشه که پس بعد از مدتی که پیر شدید .. و خانوم چهره جوونی و زیبا و جذاب خودش رو از دست میده پس باید عشق هم از بین بره!! وقتی عشق شکل بگیره .. لبخند خانومتون رو دوست خواهید داشت .. چه در سن 30 سالگی.. چه سن 130سالگی!
    ممنون از لطفت و وقتی که گذاشتید
    حقیقتش من منطقم میگه از همه بابت اکیه
    احساس میگه نه و رو همه منطقم خط میکشه.
    البته 1 نکته هم به نظرم ایشون تو بحث سک ... با توجه به شناختی که تا حالا از ایشون داشتم بعید میدونم بتونه انتظارات منو براورده کنه
    در مورد شوخ طبعی هم فرمودید منظورم این بود من 1 خانوم شاد و پر انرژی و پر تحرک و شیطون رو دوست دارم ولی ایشون برعکس این قضیه هست شخصیتش.

    دوستان اگه نظری دارن استفاده ببریم؟
    ممنونم

  4. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 آبان 04 [ 04:30]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    688
    امتیاز
    17,063
    سطح
    83
    Points: 17,063, Level: 83
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,002

    تشکرشده 1,784 در 580 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    121
    Array
    سلام

    اقای مرسدس62 عزیز

    نحوه تربیت خانمها خ متفاوت هست نسب به اقایان. معمولا دخترها مخصوصا دخترهای دهه های قبلتر بیشتر سفارش به رعایت حیا و داشتن رفتار موقرانه می شدند.

    بعنوان کسی که خودش خانمه و دوستان خانم زیادی داشته و با آنها زندگی کرده خدمتتان عرض می کنم
    رفتار خ از خانمها در بیرون و داخل خانه بسیار متفاوت است.

    خیلیها بیرون بسیار موقر اما در داخل خانه بسیار شوخ و ..هستند

    خیلیها بیرون خ ساده می گردند اما داخل خانه بسیار شیک و البته بالعکسشم هم هست.

    خیلیها خود را ملزم به رعایت حریمها میکنند. نباید از موردتان انتظار داشته باشید در آغاز اشنایی خ گرم برخورد کند. اصلا خانمها فرایند اعتماد کردن و عاشق شدنشان زمان می برد.

    از دید من شما نه به کسی که خ راحت هست برچسب شیطون و .. بزنید نه به کسی که جدی هست برچسب شوخ نبودن.

    مورد بعد دوست عزیز در مورد مسایل جنسی خانمها خ رعایت میکنند که این ریشه در تربیت و خیلی موارد دیگر دارد. حتی غالب خانمها اصلا در مورد حد نیاز جنسیشان اطلاعات خاصی ندارند. شما چطور متوجه شده اید؟ معمولا در این زمینه ها مشاور می تواند نظر محکمی ارایه دهد

    من در پستی که دیروز زدم کتابی را معرفی کردم که در مورد مسایل جنسی توضیحات خوبی داشت. من فکر میکنم مثل خ از اقایون دیگر شناخت شما از خانمها خ عمیق نیست

    این دیدگاه شما نسبت به خانمها باعث حذف گزینه های خوب در انتخابتان خواهد شد و چه بسا گزینه هایی را در مسیرتان قرار خواهد داد که خ سنخیت با ان ندارید. من در مورد چهره نظری ندارم . یک امر کاملا شخصی است.

    از خواندن پست شما دوعدد شاخ بزرگ بر روی سرم سبز شد تصمیم به استفاده از انها بعنوان سبزه عید گرفتم

    چقدر نظر اقای پوریا دلنشین بود. ادم این نظرات رو از اقایون کم می شنوه.

    نیایش به قصد این نیست که خدا را به برآوردن آرزوهایمان وادارد، بلکه برای آن است که اشتیاق به خدا را در ما برافروزد و ما را به سوی خدا فرا ببرد. دیونوسیوس مجعول می گوید:
    "کسی که در قایقی نشسته و طنابی را که از صخره ای به طرفش پرت شده می گیرد و می کشد، صخره را به طرف خود نمی کشد، بلکه خودش و قایق را به صخره نزدیک تر می کند".
    فریدریش هایلر، نیایش، ص 331

    ویرایش توسط مهرااد : چهارشنبه 20 اسفند 93 در ساعت 14:43

  5. 5 کاربر از پست مفید مهرااد تشکرکرده اند .

    mahya_mo (یکشنبه 02 فروردین 94), mercedes62 (چهارشنبه 20 اسفند 93), اقای نجار (چهارشنبه 20 اسفند 93), اثر راشومون (چهارشنبه 20 اسفند 93), بارن (چهارشنبه 20 اسفند 93)

  6. #4
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 خرداد 99 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1392-2-20
    نوشته ها
    227
    امتیاز
    7,750
    سطح
    58
    Points: 7,750, Level: 58
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 200
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Recommendation Second ClassVeteranTagger First Class5000 Experience Points
    تشکرها
    887

    تشکرشده 279 در 146 پست

    Rep Power
    43
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مهرااد نمایش پست ها
    سلام

    اقای مرسدس62 عزیز

    نحوه تربیت خانمها خ متفاوت هست نسب به اقایان. معمولا دخترها مخصوصا دخترهای دهه های قبلتر بیشتر سفارش به رعایت حیا و داشتن رفتار موقرانه می شدند.

    بعنوان کسی که خودش خانمه و دوستان خانم زیادی داشته و با آنها زندگی کرده خدمتتان عرض می کنم
    رفتار خ از خانمها در بیرون و داخل خانه بسیار متفاوت است.

    خیلیها بیرون بسیار موقر اما در داخل خانه بسیار شوخ و ..هستند

    خیلیها بیرون خ ساده می گردند اما داخل خانه بسیار شیک و البته بالعکسشم هم هست.

    خیلیها خود را ملزم به رعایت حریمها میکنند. نباید از موردتان انتظار داشته باشید در آغاز اشنایی خ گرم برخورد کند. اصلا خانمها فرایند اعتماد کردن و عاشق شدنشان زمان می برد.

    از دید من شما نه به کسی که خ راحت هست برچسب شیطون و .. بزنید نه به کسی که جدی هست برچسب شوخ نبودن.

    مورد بعد دوست عزیز در مورد مسایل جنسی خانمها خ رعایت میکنند که این ریشه در تربیت و خیلی موارد دیگر دارد. حتی غالب خانمها اصلا در مورد حد نیاز جنسیشان اطلاعات خاصی ندارند. شما چطور متوجه شده اید؟ معمولا در این زمینه ها مشاور می تواند نظر محکمی ارایه دهد

    من در پستی که دیروز زدم کتابی را معرفی کردم که در مورد مسایل جنسی توضیحات خوبی داشت. من فکر میکنم مثل خ از اقایون دیگر شناخت شما از خانمها خ عمیق نیست

    این دیدگاه شما نسبت به خانمها باعث حذف گزینه های خوب در انتخابتان خواهد شد و چه بسا گزینه هایی را در مسیرتان قرار خواهد داد که خ سنخیت با ان ندارید. من در مورد چهره نظری ندارم . یک امر کاملا شخصی است.

    از خواندن پست شما دوعدد شاخ بزرگ بر روی سرم سبز شد تصمیم به استفاده از انها بعنوان سبزه عید گرفتم

    چقدر نظر اقای پوریا دلنشین بود. ادم این نظرات رو از اقایون کم می شنوه.
    ممنونم مهراد خانوم از وقتی که گذاشتید و توضیحاتی که دادید

    در مورد تربیت خانواده فرمایش صحیحه
    من منظورم نوع شخصیت افراده که بعضی افراد انرژیک و شادن و بعضی افراد بلعکسن. و... بعضی ریلکسن و بعضی جدی و....
    بحثم تربیت و نجابت و... نیست 1 آدم میتونه نجیب باشه ولی شوخ و خوشرو باشه و بلعکس و...

    در مورد نیاز جنس ی نمیتونم زیاد بحثشو باز کنم اینجا ولی متوجه شدم طبق تجربه اکثرا خانومای ایرانی ، حتی خانومای که 20 ساله یا بیشتر ازدواج کردن هنوز شناخت خیلی ضعیفی از مردا و آقایون دارن و حتی نیازهای اولیه و اساسی آقایون رو نمیشناسن که این باعث مشکل های زیادی برای خانواده و زوج میشه ( من جمله مادر و خواهرهای خودم )

    اصلا ارتباطی به سن و تحصیلات و فرهنک و سطح مالی و... نداره خیلی خانومها با موقعیات اجتماعی خیلی بالا می بینم که سطح شناختشون خیلی کمه ( پزشک ، هیت علمی و...) و بلعکس

    شناخت از جنس مخالف باعث میشه زوج ها با آگاهی همدیگرو تکمیل کنن و با آرامش و آسایش با هم زندگی کنن و محل آرامش هم دیگه باشن. متاسفانه تو جامعه ما خانوما اکثرا شناخت و شکاف عجیبی دارن تو بحث شناخت آقایون.

    و شناخت اکثرا سینه به سینه از مادر و طبق فرهنگ و تربیت خانواده پیش رفته و بدست آومده.

    چیزی که متاسفانه تو همدری هم روزانه زیاد بهش برمیخریم اکثرا خانوما بد چند سال زندگی شناخت درستی از آقایون ندارن و اشتباهات استراتژیکی فاحشی انجام میدن که آسیب زاست واقعا ، البته شامل آقایون هم میشه.


    در مورد شاخ دراوردنتون ، ممنون میشم کامل مسئلرو باز کنید و شفاف سازی کنید تا من هم آگاه بشم شاید بتونم اشتباهاتم رو اصلاح کنم .

    ممنونم
    ویرایش توسط mercedes62 : چهارشنبه 20 اسفند 93 در ساعت 21:49

  7. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 آبان 04 [ 04:30]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    688
    امتیاز
    17,063
    سطح
    83
    Points: 17,063, Level: 83
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,002

    تشکرشده 1,784 در 580 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    121
    Array
    اقای بنز عزیز


    شاید من خوب توضیح ندادم.

    دقیقا اینکه انتظار داشتین در چند جلسه خانم در مورد نیازهای جنسی با شما صحبت کنن و اینکه حتی شوخ و راحت باشند برای من عجیب بود. بیشتر از این قادر به توضیح نیستم . ( من خودم ادم شوخی هستم اما دوستان زیادی از من اصلا در حضور اقایان شوخی نمیکنند حتی ارتباطی هم برقرار نمیکنند اما در منزل اصلا اینگونه نیستند)

    و از دید من این نشان از عدم شناخت شما از دنیای خانمها دارد. البته من سال گدشته هم پستهایی از شما دیدم که مرا در این نظر تا حدی مطمین تر می کرد البته الان دقیقا خاطرم نیست کدام پست بود.( یک مورد که فکر میکنم فرشته مهربان به شما تذکر دادند گویا. )

    غالبا هر چه حس خانمها نسبت به طرف مقابلشان عمیق تر باشد در روابط زناشویی خود بهتر عمل میکنند.

    پس باید این فرصت را ایجاد کرد که از لحاظ عاطفی همسرتان تامین شود. ( معمولا عکس این قضیه در مورد اقایون صادق هست. کتابی را که معرفی کردم بخوانید)

    بله من هم موافق شما هستم که خ از خانمها از اقایون دید درستی ندارند اما از دید من این مشکل خانمها فقط نیست مشکل اقایون هم هست.

    یک مثال جالب و عجیب بزنم. جایی می خواندم که وقتی یک مرد زیبایی خانمش رو زیر سوال می بره انقدر اثر این انتقاد از لحاظ روانی زیاد هست که مثل این می مونه که شما غیرت یک مرد را زیر سوال ببرید.

    در حالیکه بکرات می بینیم که اقایون از فلان قسمت اندام خانمشان براحتی ایراد میگیرند. انهم اندامی که مثلا پنهان نبوده و قبل از ازدواج رسمی می توانستند کاملا ببینند.

    در حالیکه اقا این انتقاد را حق مسلم خود می داند اما همین انتقاد روح خانم خودش را می کشد.

    یا مثلا دیدن فیلم های ...علی رغم داشتن همسر و.. شاید از دید خ از اقایون این خ طبیعی باشه اما از دید خانمش اصلا اینگونه نیست و خانم به چشم نوعی خیانت به این قضیه نگاه میکنه

    در هر صورت دوست عزیز من دخترانی را در لباس بیرون و داخل دیده ام و از این همه تفاوت فاحش تعجب کرده ام. پس حقیقتش انتظار ندارم شما بعنوان یک اقا بتوانید براحتی پروسه شناخت را طی کنید. شناخت آدمها صرفا در چند جلسه راحت نیست. به نظر من بهتر هست در این مسیر از نظرات مشاورین آگاه و اعضای خانواده نیز بهره ببرید.

    یک توضیح کوچک اضافه کنم. انتقاد از ظاهر خانمها باید خ هوشمندانه و با مهارت رخ بده تا هم اقا به هدف خودش برسه هم خانم احساسش نسبت به مردش فروکش نکند.

    برایتان آرزوی خوشبختی دارم دوست عزیز

    نیایش به قصد این نیست که خدا را به برآوردن آرزوهایمان وادارد، بلکه برای آن است که اشتیاق به خدا را در ما برافروزد و ما را به سوی خدا فرا ببرد. دیونوسیوس مجعول می گوید:
    "کسی که در قایقی نشسته و طنابی را که از صخره ای به طرفش پرت شده می گیرد و می کشد، صخره را به طرف خود نمی کشد، بلکه خودش و قایق را به صخره نزدیک تر می کند".
    فریدریش هایلر، نیایش، ص 331


  8. 4 کاربر از پست مفید مهرااد تشکرکرده اند .

    Amir_23 (یکشنبه 02 فروردین 94), mahya_mo (یکشنبه 02 فروردین 94), mercedes62 (چهارشنبه 20 اسفند 93), meysamm (چهارشنبه 20 اسفند 93)

  9. #6
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 خرداد 99 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1392-2-20
    نوشته ها
    227
    امتیاز
    7,750
    سطح
    58
    Points: 7,750, Level: 58
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 200
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Recommendation Second ClassVeteranTagger First Class5000 Experience Points
    تشکرها
    887

    تشکرشده 279 در 146 پست

    Rep Power
    43
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مهرااد نمایش پست ها
    اقای بنز عزیز


    شاید من خوب توضیح ندادم.

    دقیقا اینکه انتظار داشتین در چند جلسه خانم در مورد نیازهای جنسی با شما صحبت کنن و اینکه حتی شوخ و راحت باشند برای من عجیب بود. بیشتر از این قادر به توضیح نیستم . ( من خودم ادم شوخی هستم اما دوستان زیادی از من اصلا در حضور اقایان شوخی نمیکنند حتی ارتباطی هم برقرار نمیکنند اما در منزل اصلا اینگونه نیستند)

    و از دید من این نشان از عدم شناخت شما از دنیای خانمها دارد. البته من سال گدشته هم پستهایی از شما دیدم که مرا در این نظر تا حدی مطمین تر می کرد البته الان دقیقا خاطرم نیست کدام پست بود.( یک مورد که فکر میکنم فرشته مهربان به شما تذکر دادند گویا. )

    غالبا هر چه حس خانمها نسبت به طرف مقابلشان عمیق تر باشد در روابط زناشویی خود بهتر عمل میکنند.

    پس باید این فرصت را ایجاد کرد که از لحاظ عاطفی همسرتان تامین شود. ( معمولا عکس این قضیه در مورد اقایون صادق هست. کتابی را که معرفی کردم بخوانید)

    بله من هم موافق شما هستم که خ از خانمها از اقایون دید درستی ندارند اما از دید من این مشکل خانمها فقط نیست مشکل اقایون هم هست.

    یک مثال جالب و عجیب بزنم. جایی می خواندم که وقتی یک مرد زیبایی خانمش رو زیر سوال می بره انقدر اثر این انتقاد از لحاظ روانی زیاد هست که مثل این می مونه که شما غیرت یک مرد را زیر سوال ببرید.

    در حالیکه بکرات می بینیم که اقایون از فلان قسمت اندام خانمشان براحتی ایراد میگیرند. انهم اندامی که مثلا پنهان نبوده و قبل از ازدواج رسمی می توانستند کاملا ببینند.

    در حالیکه اقا این انتقاد را حق مسلم خود می داند اما همین انتقاد روح خانم خودش را می کشد.

    یا مثلا دیدن فیلم های ...علی رغم داشتن همسر و.. شاید از دید خ از اقایون این خ طبیعی باشه اما از دید خانمش اصلا اینگونه نیست و خانم به چشم نوعی خیانت به این قضیه نگاه میکنه

    در هر صورت دوست عزیز من دخترانی را در لباس بیرون و داخل دیده ام و از این همه تفاوت فاحش تعجب کرده ام. پس حقیقتش انتظار ندارم شما بعنوان یک اقا بتوانید براحتی پروسه شناخت را طی کنید. شناخت آدمها صرفا در چند جلسه راحت نیست. به نظر من بهتر هست در این مسیر از نظرات مشاورین آگاه و اعضای خانواده نیز بهره ببرید.

    یک توضیح کوچک اضافه کنم. انتقاد از ظاهر خانمها باید خ هوشمندانه و با مهارت رخ بده تا هم اقا به هدف خودش برسه هم خانم احساسش نسبت به مردش فروکش نکند.

    برایتان آرزوی خوشبختی دارم دوست عزیز
    ممنونم از توضیحتتون

    مهراد خانوم سئو تفاهم شده شما اشتباه متوجه شدید ، من منظورم اصلا این نبود که ایشون تو 1-2 جلسه با من گرم بگیرن یا شوخی کنن یا بحث جن س بکن و...

    من منظورم کلیات شخصیت و اخلاقی شخص ایشون بود.

    من مشکل با ایشون نپسندیدن چهره ایشون بود بحث شناخت و... نبود در کل

    هر فردی خصوصیات و شخصیت خاص خودشو داره.

    هیچ انسانی گیر نمارید که کاملا مثل هم باشن ،هر انساسی سلایق و خصوصیات خاص خودشو داره.

    در مورد اینکه فرمودید اخلاق و خصوصیات خانوما بیرون و داخل خونه خیلی متفاوته بله ، آقایون هم اکثرا اینطوری هستن.

    در مورد اینکه من شناختم از خانوما کمه ممکنه حق باشماباشه ، منتها من هم مدعی نشدم که

    شناخت کاملی دارم از خانوما... ولی در مورد خانوما در حد توانم همیشه تحقیق کردم مقاله و کتاب

    هاو کنفراس وفایل های روانپزشکان و...مطالعه کردم و میکنم

    در مورد تذکر هم فرمودید من تابحال تذکری از هیچ شخصی تو همدری تا بحال دریافت نکردم.

    1 چیز کلی هم خدمتون بگم ، بحث شناخت و زندگی و ازدواج دوطرفست هم خانوم و آقا باید شناخت و مطالعه و سازگاری و هماهنگی و براورده کردن نیازهای همدیگه و... باهم داشته باشن ، نمیشه مشکلات رو بندازیم گردن 1 طرف یا عدم شناخت مرد یا زن و...

    در مورد بقیه فرمایشتون هم بله 100% همینطوره

    ممنون از توضیحاتتون و وقتی که برا بنده گذاشتید.
    ویرایش توسط mercedes62 : چهارشنبه 20 اسفند 93 در ساعت 23:50

  10. #7
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 اردیبهشت 94 [ 22:44]
    تاریخ عضویت
    1393-12-06
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    224
    سطح
    4
    Points: 224, Level: 4
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    100 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 11 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Rofl حس یا عقل

    ضمن تشکر از پاسخ شما
    و اینکه با نظر شما در مورد پیشداوری نکردن در مورد رفتار خانم در منزل کاملا موافقم...
    یک نکته مهم و عجیب در انتخاب همسر هست:
    آقایون حداقل از دو بعد جذب یه خانم میشن:
    اول: ظاهر دوم:شخصیت و روحیات
    خب نکته اینجاس که برآیند این دو موضوع چطور قابل ارزیابی هست و یکی چقدر میتونه دیگری رو جبران کنه
    مثلا وقتی خانمی ظاهری معمولی و نسبتا مقبول داره و از نظر شخصیت خیلی وزین و معقول و سالم هست،
    همسرش جذب یه خانمی که 10 برابر از ایشون جذاب تر هست نمی شه؟ غیر از موضوعات اخلاقی و.... اگه جذب شه تو رابطه بین خودشون سرد خواهد شد...نظر شما چیه؟



    نقل قول نوشته اصلی توسط mercedes62 نمایش پست ها
    ممنون از لطفت و وقتی که گذاشتید
    حقیقتش من منطقم میگه از همه بابت اکیه
    احساس میگه نه و رو همه منطقم خط میکشه.
    البته 1 نکته هم به نظرم ایشون تو بحث سک ... با توجه به شناختی که تا حالا از ایشون داشتم بعید میدونم بتونه انتظارات منو براورده کنه
    در مورد شوخ طبعی هم فرمودید منظورم این بود من 1 خانوم شاد و پر انرژی و پر تحرک و شیطون رو دوست دارم ولی ایشون برعکس این قضیه هست شخصیتش.

    دوستان اگه نظری دارن استفاده ببریم؟
    ممنونم

  11. #8
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 خرداد 99 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1392-2-20
    نوشته ها
    227
    امتیاز
    7,750
    سطح
    58
    Points: 7,750, Level: 58
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 200
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Recommendation Second ClassVeteranTagger First Class5000 Experience Points
    تشکرها
    887

    تشکرشده 279 در 146 پست

    Rep Power
    43
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Kamio نمایش پست ها
    ضمن تشکر از پاسخ شما
    و اینکه با نظر شما در مورد پیشداوری نکردن در مورد رفتار خانم در منزل کاملا موافقم...
    یک نکته مهم و عجیب در انتخاب همسر هست:
    آقایون حداقل از دو بعد جذب یه خانم میشن:
    اول: ظاهر دوم:شخصیت و روحیات
    خب نکته اینجاس که برآیند این دو موضوع چطور قابل ارزیابی هست و یکی چقدر میتونه دیگری رو جبران کنه
    مثلا وقتی خانمی ظاهری معمولی و نسبتا مقبول داره و از نظر شخصیت خیلی وزین و معقول و سالم هست،
    همسرش جذب یه خانمی که 10 برابر از ایشون جذاب تر هست نمی شه؟ غیر از موضوعات اخلاقی و.... اگه جذب شه تو رابطه بین خودشون سرد خواهد شد...نظر شما چیه؟
    باسلام و احترام
    ممنون از وقتی که گذاشتید
    ببینید به نظر من آقایون سلایق مختلفی دارن ،بعضی ها چهره براشون پررنگتره و بعضی شخصیت و بعضی ها تناسب اینها و برخی معیارشون چیزای دیگه ای هستش .

    نمیشه 1 نسخه براش پیچید

    موفق باشید


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.