من اصلاااااا منم منم نمیکنم....شاید تالار همدردی یه خورده بد بخت محوره.ادم تا یه خورده خوب خودس بگه بقیه فکر میکنند داره منم منم مبکنه:-) والا من کلا تاپیک هام هم که کلا پر مشکلات!!!:-))در کل لطفا کسی جواب میده در نظر داشته باشه در مورد روابط و دوستیم سوال کردم در مورد خودم تو تالار نظر خواهی نکردم به خدا !!!!!:-))))) فوقش بپرسید مثلا تو جلو دوستات مغروری یا نه !!!!مرسیییییی

- - - Updated - - -

نمی دونم غلط های املاییم ربطی به دوستی هام داره تا جواب بدم با فونت شماره 2 گوشیم تایپ میکنم و در کل عجول هم هستم یا نه!!!!ربطی داره؟؟؟؟