قانون جذب به نظرم مزخرفه اونم در مورد ازدواج!
شماهم خودت رو خسته نکن بشین زندگیت رو بکن تا خدا نخواد هیچ کاری نمیتونی بکنی هیچ کاری!!!!!!
یه دختری میبینی از هفت دولت ازاده بعد یهو از غیب براش یکی رو میفرسته که توعمرش فکرش هم نمیکرد
یکی هم همه عمرش تلاش میکنه کلی کمالات وجمالات داره ولی دریغ از خواستگار!
قربون حکمت خدا برم کاش میدونستم این همه بی عدالتی در حق بعضی دخترا چه حکمتی داره!
که باید به خاطر یه زندگی ساده و یه نیاز و حق طبیعی اینقدر عذاب بکشه!








علاقه مندی ها (Bookmarks)