بالاخره 5 روز پیش بهم زنگ زد. منم خیلی خوشحال شدم و تحویلش گرفتم. ولی از اون روز تا حالا فقط منم که چند بار در روز بهش زنگ میزنم و حالشو میپرسم و اون اصلا بهم زنگ نمیزنه بگه مرد زنده ای یا مرده مگر اینکه کاری داشته باشه. دیگه از این وضعیت خسته شدم.
تشکرشده 6 در 6 پست
بالاخره 5 روز پیش بهم زنگ زد. منم خیلی خوشحال شدم و تحویلش گرفتم. ولی از اون روز تا حالا فقط منم که چند بار در روز بهش زنگ میزنم و حالشو میپرسم و اون اصلا بهم زنگ نمیزنه بگه مرد زنده ای یا مرده مگر اینکه کاری داشته باشه. دیگه از این وضعیت خسته شدم.
(آسمانی آبی) (یکشنبه 03 اسفند 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)