سلام دوست عزیز
برای من خیلی جالبه بیشتر پسر هستش که فشار جنسی اذیتش میکنه جوری که دیگه نمیتونه تحمل کنه ، دخترا که بیشتر از نظر عاطفی هستش که دیگه نمیتونن تحمل کنن .
تنهایی عاطفی خیلی سخته ، با احترام به صحبت های دوستان و راهکار هاشون ولی من فکر میکنم با کتاب خوندن و ورزش کردن یا فیلم دیدن یا .... خلا عاطفی فراموش نمیشه ، به نظر من فقط باید باهاش کنار اومد . اگه کسی که تنهاست با تنهایی خودش کنار بیاد و به این درجه از فدرت روحی برسه که با رنج تنهایی خودش کنار بیاد اونوقت از ترس تنها موندنش وارد یه رابطه اشتباه نمیشه و وقتی تنهایی رو برا خودش حل کنه ، دیگه طرفشو از رو تنهایی دوست نداره ، عشقشو واقعی دوست داره به خاطر اینکه واقعا دوست داشتنیه ، نمیدونم شاید هم اینا پیشفرضای غلط ذهنی من باشه ، به هر حال من به عنوان یه پسر هم تحت فشار جنسی هستم هم تحت فشار عاطفی و تنها کاری که میشه انجام داد اینه که باهاش کنار اومد و رنج تنهایی تحمل کرد . دوست عزیز بزرگترین اشتباه اینه که آدم با ازدواج بخواد مشکلیو حل کنه ، یادت باشه ازدواجو نباید به عنوان هدف یا راه حل حل مشکلات دیدش . من فکر میکنم یا تلاش کن دنبال کار بگردی تا شاغل شی یا بشین برا ارشد درس بخون ، به هر حال این تنهایی نباید باعث بشه شما از مسیر رشد تو زندگیتون جا بمونین .
این حالی که شما داریو خیلی ها درگیرش هستند ، فقط باید قوی بود و پیش رفت
موفق و پیروز باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)