سلام دوست عزیز
خیلی خوبه که به فکر پدر و مادرتی ، ولی به نظر من هیچ دلیلی نداره که آدم خودشو بسوزونه تا بقیه گرم بشن ، پدر و مادر تا آخر عمر باید عزت و احترام داشته باشن ولی جوری نباید باشه که زندگی حود آدم خراب بشه ، به هر حال من فکر میکنم کاری که از دستت بر میاد حالا بسته به وضعیت و موقیعت مالی که دارین اینه که ببریشون مسافرت ، آمار تورای مسافرتی رو بگیر یا بررسی کن کجاها می تونی برین گردش ، برا آدم سن بالا بهترین راه هستش .
کلا آدمیزاد درگیر تنهایی هستش ولی تنهایی عاطفی خیلی سخته ، من فکر میکنم مادرت وقتی شماهارو داره کمتر درگیر تنهایی میشه ، چرا که بچه هاش امید زندگیش هستن . امیدوارم که بهتر بشین .
موفق و پیروز باشین