درود دگربار
نظر بانو صبا_2009 بنظرم خیلی پخته تر بیان شده کامل مطالعه کن و دقت داشته باش خیلی زیبا طرز فکر یک دختر را ایشون بیان کردن

قرار ملاقات بهتره شما بیان کنید اینجوری نشان از مردانگی شما داره ولی انعطاف پذیر هم باش در صورتی که ایشون بیان کردن دفعه اول موافقت نکن
این لینک را حتما مطالعه کن سوالاتی که بنظرت لازم هستش روی کاغذ بنویس نکات مهمش را و حتما از ایشون سوال کن سعی کن هدفمند باشه و ایشون متوجه بشوند که فردی جدی هستید و با اطلاع این برای دخترخانوم ها خیلی مهمه
http://www.hamdardi.net/thread-12878.html
انعطاف پذیری خوب یداری آفرین و اینکه صادقانه میخواهید برخورد کنید واقعا عالیه

در مورد روابط جنسی حتما باید سوال پرسیده بشه ولی بزار فعلا شناخت بیشتر و کاملتری از همدیگه بدست بیارید بعد.
پارک نه اصلا یکجای دنج و خلوت سعی کن بنظرم جایی باشه که توی دید نباشه اینجور یدخترخانوم خیالش راحت تره.ولی در عین حال توی خود شهر باشه تا ایشون احساس خوبی داشته باشن مکانش به انتخاب خودته فاصلش نسبت به منزل ایشون هم زیاد نباشه خسته میشن چون توی ماشین خیلی مناسب نیست برای صحبت کردن و دختر هم حس خوب ینداره میترسه آشنایی ایشون را ببینه
!!!!!! اگه واقعا اینجوری بوده بنظرم همان بیرون دونفری صحبت کگنید بهتره ولی سوالات و قرار ها سعی کن هدفمند باشه برای شناخت بیشتر نشان بده توی تصمیمت جدی و قاطع هستی وقت تلف کردن ممنوعه.خیلی خودمونی نشی بهتره شماره هم ازش گرفتی پیامک مگه در مواقع لزوم بده.خیلی کم باشه.بزار حریم های شخصی تا آخرین لحظه حفظ بشه اینجوری دخترخانوم احساس بهتر و آرامش بیشتری داره
وقت بزار خوب مطالعه کن بحث یک عمر زندگی کردنه جدی بگیر لطفا

علاقه مندی ها (Bookmarks)