اونم قبلا این حرفو به من زد (دیگه برام ارزشی نداری). منم خیلی از حرفش ناراحت شدم ولی اون عذرخواهی نکرد. واسه مرد هم شنیدن این حرفا سنگینه و هرچی دلش خواست گفت. در مورد شخصیت زن و مرد 10 تا کتاب خوندم اونم خوند ولی انگار فایده ای نداره و ما با هم خوشبخت نمیشیم. 2 روز در میون قهر می کنیم و خیلی نسبت به کوچکترین رفتار هم و رفتار خانواده هامون حساس شدیم. فایل کلید مرد رو قبلا بهش دادم گوش بده ولی اون ناراحت شد و میگه همش به فکر خودتی. یا میگه تو فقط بدنمو میخوای!!!!







خوب موفق نمیشه چون زن حس اطمینانش بهم ریخته چون شوهر تکیه گاهه، و زن اینو دیگه نمیبینه ، حالا شما هی بیا بگو من دوست دارم یا شوخی کن این رفتار فقط زنو کلافه میکنه
هیچ چیز بالاتر از این حس امنیت و اعتماد نیست (مخصوصا وقتی بهمش ریختی) که زن فکر کنه برای شوهرش اولین و فقط اولین اولویته 




علاقه مندی ها (Bookmarks)