زمانی که مقصر نیستید لزومی نداره عذرخواهی کنید ، اما یادتان هم باشد که با لجبازی کردن نه تنها چیزی درست نمیشه تازه خراب تر هم میشه.نتظارم اینه که حالا اون زنگ بزنه تا بهم ثابت بشه که به من علاقه داره و برام ارزش قائله. و این چند باری ک قهر شدیم حتی یه بار هم اون پاپیش ن
شما دو نفر از تفاوت های ساختاری همدیگر بی اطلاع هستید برای همین هم زیاد در مورد عمل های همدیگر دچار سوتفاهم میشید.
مثله همین دو مثالی که زدید.
اگه آخرین قهرتون بابت این جمله ی شماست ، خب علنا میشه گفت انتظارتان کمی بیهوده است، چون بهرحال شما هم حرف درستی نزدید، خانم شما دختری حساس هستند شما باید این قبول کنید ، متاسفانه گاهی آقایان با برخی از این جملات قصد شوخی کردن دارند فکر میکنند خانم هم مثله یک شوخی میبینند و مثله خود آقا خواهند خندید، در صورتیکه ممکن خانم برداشت دیگه ای داشته باشند،
مثلا فکر کنند شما قصدتان این بوده که جلو دوستاتون ، بگید همسرم ، همچین صفتی داره ،
یا قصد دارید ایشون و جوی دیگران تحقیر کنید.
یا....
درسته شما همچین قصدی نداشتید اما ایشون ممکن اینگونه برداشت کرده باشند ، سعی کنید به همسرتون در تمام مراحل زندگیتون احترام بگذارید و همچین جملاتی بکار نبرید اونم وقتی میدانید حساس هستند حتی به شوخی و خنده.








علاقه مندی ها (Bookmarks)