سلام عزیزم
حوب من متوجه نشدم . پس نتیجه سفرت چی شد؟ رفتی اونجا هیچ صحبتی نکردین؟
ببین اگه واقعا مطمئنی که همسرت بهت خیانت میکنه بنظر منم یه تصمیم درست و منطقی بگیر . تا اونجایی که من دیدم اکثر مردایی که این مشکل و دارن تو ذاتشونه و معمولا درست بشو هم نیستن شاید بدونه تو فهمیدی و یه مدت بزار کنار ولی خوب دوباره برمیگردن چون قبح قضیه براشون ریخته . باز هم تاکید میکنم اگر مطمئنی . زندگی که یه روز دو روز نیست گلم یه عمره باید قاطع باشی یا قبولش کن و دیگه خودخوری نکن و بساز و خودتو وفق بده یا یه تصمیم درست بگیر.
یه پایان تلخ بهتراز یه تلخی بی پایانه
اینقدرم بخاطر دیگران زندگی نکن عزیرم . شما هنوز تو دوران طلایی هستین اوضاعتون اینه 10 سال دیگه قرار چی بشه؟
یعنی چی که بخاطر محیط کارتو موقعیت اجتماعیت نمیتونی تصمیم بگیری مگه یه ادم چندبار بدنیا میاد که همون یبارم بخواد برای دیگران زندگی کنه؟ زندگی اینقدر مشکلات داره که بنظرم تنها امید و محرکش عشق و علاقه به همسر و امید به آیندست اگه تو ته دلت از همسرت دل چرکین باشی و بهش اعتماد نداشته باشی چجوری میخوای این راه سخت و طولانی رو باهاش طی کنی؟؟؟؟
البته من تو همین سایتمون کم ندیدم خانمهایی که شرایط شوهراشون تقریبا مثل همسر شماست و حتی خیلی خیلی بدتر و دارن باهاش زندگی میکنن و از خود گذشتگی میکنن البته اونا بچه دارن معمولا .خوب مجبورن یجوری خودشونو توجیه کنن و بمونن ولی شما هنوز عروسی نکردی عزیزم
یه تصمیم درست بگیر و راهتو مشخص کن








علاقه مندی ها (Bookmarks)