کیت کت خانوم من و شما یه بحثی باهم سر یه بنده خدا دیگه داشتیم جاهایی رو موافق و جاهایی رو مالف بودیم باهم رفتار شما با من در نهایت قشنگ نبود ولی به هر حال گذشت شما خیلی ادم منطقی به نظر میایید مثل یکی ازز دوستای من اونم با خانوداش به مشکل خورده و خیل مشکلات دیگه بعد از یه سری بحث های عاطفی حالا هم اوضاعش خیلی خرابه فقط میتونم بگم "جدی بگیرید" یه وقت مثل دوست من نشید اون بد ضربه ای خوردا امیدوارم حالتون خوب بشه اومدم تا تذکری بدم و همدردی کرده باشم :) یاعلی








علاقه مندی ها (Bookmarks)