به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 34

Threaded View

  1. #34
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اسفند 00 [ 13:12]
    تاریخ عضویت
    1393-5-18
    نوشته ها
    670
    امتیاز
    19,001
    سطح
    87
    Points: 19,001, Level: 87
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 349
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,250

    تشکرشده 1,509 در 535 پست

    Rep Power
    144
    Array
    درود عزیزم

    خیلی خوشحالم که روحیت اینقدر خوب شده.آفرین.

    چیزی که من توی32 سالگی بهش رسیدم تو توی این سن درک کردی.این عالیه.

    خیلی کار خوبی کردی به پدر و مادرت گفتی.کلا سعی کن در این مورد باهاشون راحت باشی و رودروایسی نداشته باشی.هر چند وقت یه بارم میتونی باز در این رابطه

    باهاشون صحبت کنی.

    ببین عزیزم،تو وارد مرحله ای از زندگی شدی که سختی های خودش رو داره ولی بالاخره دیر یا زود باید وارد این مرحله می شدی.

    این اتفاقی که در مورد اون معرف افتاده میتونه بارها و بارها تکرار بشه.خیلیها ممکنه زنگ نزنن.خیلیها ممکنه بیان ببیننت ولی ادامه ندن.خیلیها رو هم تو ممکنه نخوای ادامه

    بدی.

    خودت رو نباز. و ادامه بده.ممکنه همسر آیندت رو خیلی زود پیدا کنی ممکنم هست که زمان بیشتری طول بکشه.

    چیزی که مهمه و خودت هم بهش رسیدی اینه که در هر صورت تو زندگیت رو بکنی.یه دختر مستقل و شاد و پرانرژی باشی.برنامه هات و آرزوهات رو داشته باشی.

    مهم این نیست که ما چه موقعی شریک زندگیمون رو پیدا میکنین یا اصلا پیدا میکنیم یا نه.

    مهم اینه که تلاشت رو برای چیزهایی که میخوای رو انجام بدی و در عین حال شادیت رو وابسته به اتفاق خاصی قرار ندی.

    هستن دخترهایی که فکر می کردن با ازدواج زندگی براشون بهشت میشه و همه خوشبختیشون رو منوط به ازدواج میدونستن.طبیعتا با همچین طرز فکری وقتی

    وارد زندگی مشترک بشن تو ذوقشون میخوره.

    تنها کسی که میتونه به زندگیت شادی و نشاط و آرامش بده خودت هستی.

    این خواستگاری ها و آشناییها هم تو رو دختر پخته تر و قوی تری تبدیل میکنه که این برای زندگی آیندت بهتره.پس از مشکلات و سرخوردگیهای این راه نترس.

    همچنان به تلاشت ادامه بده ولی در عین حال خوب زندگی کن.

    موفق باشی عزیزم

  2. کاربر روبرو از پست مفید آنیتا123 تشکرکرده است .

    بانوی آفتاب (یکشنبه 05 بهمن 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بعد از جدایی در نامزدی برای شروع زندگی جدید میترسم
    توسط peymaan در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 مرداد 94, 22:29
  2. میترسم از حرف مردم و اینکه بعد از جدایی در مورد فرزندم دچار عذاب وجدان بشم
    توسط نگارین در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 21 خرداد 94, 02:28
  3. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 آبان 93, 17:28
  4. میترسم بعدازطلاق بلایی سرم بیاره
    توسط fatima86 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: یکشنبه 20 مرداد 92, 19:50
  5. دوستم میگه من از تنهایی میترسم
    توسط ali99 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 مهر 91, 22:54

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.