به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

Threaded View

  1. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 08 اردیبهشت 96 [ 21:40]
    تاریخ عضویت
    1393-10-03
    نوشته ها
    345
    امتیاز
    7,833
    سطح
    59
    Points: 7,833, Level: 59
    Level completed: 42%, Points required for next Level: 117
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    299

    تشکرشده 738 در 270 پست

    Rep Power
    82
    Array
    کاملا درکت میکنم و میفهمم که چه احساسی داری

    حتی اگر دهن بینم نباشی وکلا نظر هیچکس واست مهم نباشه دیدن این عکسالعملها برای هیچ کس خوشایند نیست متاسفانه ملت ما به جز راجع به دیگران حرف زدن ونظر دادن سرگرمیه دیگه ای ندارن اینم نباشه بالاخره یه چیزدیگه پیدا میکنن


    من مادرم همیشه حرف قشنگی میزنه میگه شما یه دخترودر نظر بگیر وقتی به دنیا میاد همه میگن مبارکه ان شالله خدا

    بهت پسر بده!!! بزرگ تر میشه میگن دانشگاه قبول نشد؟؟؟؟؟؟ اخی ی ی ی

    اگه قبول شد میگن درسش تموم نشد؟؟؟؟


    اگه شد میگن اینهمه درس خوند بیکاره!!!!یه جوری میگن انگار کلا بیکارندیدن

    بعد گیر میدن خشکلم هست چراشوهر نمیکنه؟؟؟

    شوهر که میکنه میگن اینه شوهرش !!!!!!! کاش یه ذره بیشتر صبر میکرد من میخواستمش واسه داداشم!!!!!!


    یه ماه بعداز ازدواج میگن بچه دار نشده؟؟؟؟؟ بعد میپرسن دختره یاپسره؟؟؟؟بعدشم اخی دخترزاییده؟؟؟ عیب نداره ان شالله پسر بزاد دفعه بعد


    اخی چاقم شده کاش یه ذره خودشو لاغر کنه


    خونه نخریدن؟مستاجرن هنوز؟؟؟؟ واقعا؟؟؟ اخی ی ی ی ی


    شوهرشم کچل شده ها!!!!


    اینه دخترش!!! این که تا قیامت باید رو دستش بمونه با این دماغش

    دماغش به خونواده ی باباش رفته درست شبیه خواهرشوهر بزرگشه

    والا اخر........نگین تا حالا ندیدین


    یعنی مردم واقعا ول کن نیستنها اینی که میگم عین واقعیته اصلا هم به سطح علمی و فرهنگی و مالی و......ربط نداره فقطم مختص شما نیست ملت ما کلا این مدلی هستن


    این واقعیته که همه دوس دارن به همسرشون افتخار کنن وشما احساس متفاوتی با اینو داری اما همه چی به خود ادم ربط داره اینکه همسو بشی با جماعت خاله زنک یااینکه همونطور که از لحاظ تحصیلی سرامدهستی از لحاظ فکری هم سرامد باشی و متفاوت با این جماعت


    به نظر خودت ادمی که با این وقیحی تو روت میگه اخه شما چه شباهت وتناسبی داشتین !!اصلا ارزش اینو داره حتی به حرفش فکر کنی؟


    اینکه ادم بخواد دیگران روش اثر نذارن کار اصلا راحتی نیس برخلاف چیزیکه همه راحت میگن شما دهن بینی من فکر میکنم همه ی ادما یه مقدار هستن و خیلی بایدعاقل و فهیم باشی که بتونی در برابر این جماعت مقاومت کنی و همسو نشی باهاشون


    اینو باور کن که به هر دلیلی که بود من با این اقا ازدواج کردم الان همسرمن وپدر بچه ام هست بجای اینکه از حرف دیگران ناراحت بشی با افتخاربا همسرت روبرو بشو وسعی کن محاسنشو ببینی


    این داستان بالا رو واسه این گفتم بدونی زبون مردم فقط واسه تو نیشدارنیس واهمیت ندی


    سعی کن دیدت رو به همسرت تغییر بدی ذهنتو از ازدواج اجباریو از اول خوشم نیومدو حرف مردم در بیاری مطمئن باش احساست تغییر میکنه یه کم سعی کن به ظاهرش بیشتر برسی لباس های شیک براش بگیر مدل موهاشو اگه میشه تغییر بده اگه چاقه یه مدت باهم رژیم بگیرین اگه موهاش سفید شده رنگش کن باور کن این کارا خیلی ادمو تغییرمیده من تمام اینکارا رو انجام دادمو خیلی هم موثر بوده در حدی که هرکی شوهرمومیبینه نمیشناسش وتحسینش میکنن یعنی اینقدر تغییر کرده


    وقتی با همسرم ازدواج کردم بخاطر مسائل و اتفاقاتی که پیش اومد وتفاوتهای خونوادگیو نسبتا ظاهریمون ازین حرفا منم کم نشنیدم تمام حسودای فامیل افتاده بودن به طعنه زدن چون تاقبل ازدواجم همیشه دنبال این بودن یه گیری بهم بدن من چیزی دستشون نداده بودم و اون ازدواج فرصت مناسبی بودواسشون راحت تو روی مادرم چه حرفا نگفته بودن اما من اصلا برام مهم نبود تمام انرژیمو گذاشتم رو همسرمو زندگیم الان تمام یاوه گویان عقب کشیدن و من مفتخر به اینکه ستون به ستون زندگیمو خودم ساختم اونم زندگی که به جز خودم و همسرم فقط خداراضی به شروعش بود
    مطمئن باش شماهم اگه ذهنتو ازاد کنی از اگه و شایدوکاشکی .... شرایط رومیتونی تغییر بدی کافیه تو خودت انگیزه ایجاد کنی باور کن بقیه چیزام حل میشه همسرت وقتی تغییرنگاه شمارو ببینه وقتی محبت و توجه شمارو حس کنه مطمئن باش ایشونم تغییر میکنن
    با ارزوی موفقیت برای شما
    ویرایش توسط sahar67 : پنجشنبه 02 بهمن 93 در ساعت 10:58

  2. 2 کاربر از پست مفید sahar67 تشکرکرده اند .

    واحد (یکشنبه 05 بهمن 93), سكوت شب (دوشنبه 06 بهمن 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ریزش مو و اعتیاد پدرم و بیزاری از هویتم - چه کنم؟
    توسط Yellow.king در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 66
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 تیر 95, 21:31
  2. ما مشکلی نداریم اما سر کوچکترین چیزا بطور افتضاحی باهم قهر میکنیم
    توسط Agreen در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 شهریور 92, 21:05
  3. کم کردن میزان خواب
    توسط داملا در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 05 شهریور 90, 07:46
  4. همه چیزدرموردچاقی
    توسط tina_asheghetanha در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 09 خرداد 87, 07:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.