بخاطر یه سری شرایط جشن نامزدی گرفتیم و صیغه محرمیت خوندیم فقط .قراره تابستون عقد کنیم.....
تشکرشده 11 در 7 پست
بخاطر یه سری شرایط جشن نامزدی گرفتیم و صیغه محرمیت خوندیم فقط .قراره تابستون عقد کنیم.....
khaleghezey (دوشنبه 29 دی 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)