سلام،شما هر خطی که نوشتید توی اون حداقل دو بار کلمه قیافه رو به کار بردید!!!!شما حرف دیگران نسبت به زیبایی شما و عدم تناسب شما با همسرتون روتون اثر گذاشته تا جایی که حرف از در موندگی تو زندگیتون میزنید!!!خدایی ناکرده مگه مشکل غیر قابل حلی تو زندگیتون هست که حرف از درماندگی میزنید؟؟؟؟ مشکل فقط ظاهر همسرتونه؟؟؟من به نظرم الان که ازدواج کردید فکر درست کردن و بهبود زندگیتون باشید تا این افکار بی پایه و اساس( مثل حرف مردم و...)هیچ تضمیتی وجود نداشت اگر شما با مردی با ظاهر خوب ازدواج میکیردید الان اوضاع زندگیتون بهتر از اینی بود که الان هستید!!!
کلا اصرار برای ازدواج توسط برخی مردها برا من خیلی عجیبه!!زنی که تو دوران نامزدی و عقد علنا میگه دوستت ندارم چرا یک مرد باز باید با این زن ادامه بده!!!متاسفانه اون ظرافت و دقت برای انتخاب همسر تو جریان خواستگاری ها صورت نمیگیره و دختر و پسر همه جوانب رو نمیسنجند!!1ازدواج اگر یک مقدار به تاخیر بیفته( به دلیل پیدا نکردن فرد مناسب با معیارهای منطقی) به مراتب بهتره تا ازدواجی کنیم که وسطش پشیمون شیم!!من عنوان این موضوع رو که دیدم فکر کردم شوهر این خانم چه جوری مردیه که ایشون ازشون بیزاره!!!کسی که مرد زندگیه ایشون و نان اور خونش و پدره بچشه و نه معتاده و نه بد اخلاقه ( حداقل مشکل حادی نداره)!!!تنها به خاطر قیافه!!! ایشون ازش بیزاره!!!








علاقه مندی ها (Bookmarks)