به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

Threaded View

  1. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 08 خرداد 99 [ 15:45]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    399
    امتیاز
    8,219
    سطح
    61
    Points: 8,219, Level: 61
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 231
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 833 در 318 پست

    Rep Power
    60
    Array
    سلام،شما هر خطی که نوشتید توی اون حداقل دو بار کلمه قیافه رو به کار بردید!!!!شما حرف دیگران نسبت به زیبایی شما و عدم تناسب شما با همسرتون روتون اثر گذاشته تا جایی که حرف از در موندگی تو زندگیتون میزنید!!!خدایی ناکرده مگه مشکل غیر قابل حلی تو زندگیتون هست که حرف از درماندگی میزنید؟؟؟؟ مشکل فقط ظاهر همسرتونه؟؟؟من به نظرم الان که ازدواج کردید فکر درست کردن و بهبود زندگیتون باشید تا این افکار بی پایه و اساس( مثل حرف مردم و...)هیچ تضمیتی وجود نداشت اگر شما با مردی با ظاهر خوب ازدواج میکیردید الان اوضاع زندگیتون بهتر از اینی بود که الان هستید!!!
    کلا اصرار برای ازدواج توسط برخی مردها برا من خیلی عجیبه!!زنی که تو دوران نامزدی و عقد علنا میگه دوستت ندارم چرا یک مرد باز باید با این زن ادامه بده!!!متاسفانه اون ظرافت و دقت برای انتخاب همسر تو جریان خواستگاری ها صورت نمیگیره و دختر و پسر همه جوانب رو نمیسنجند!!1ازدواج اگر یک مقدار به تاخیر بیفته( به دلیل پیدا نکردن فرد مناسب با معیارهای منطقی) به مراتب بهتره تا ازدواجی کنیم که وسطش پشیمون شیم!!من عنوان این موضوع رو که دیدم فکر کردم شوهر این خانم چه جوری مردیه که ایشون ازشون بیزاره!!!کسی که مرد زندگیه ایشون و نان اور خونش و پدره بچشه و نه معتاده و نه بد اخلاقه ( حداقل مشکل حادی نداره)!!!تنها به خاطر قیافه!!! ایشون ازش بیزاره!!!
    ویرایش توسط samanft : جمعه 26 دی 93 در ساعت 16:18

  2. 5 کاربر از پست مفید samanft تشکرکرده اند .

    asal2013 (شنبه 27 دی 93), Pooh (جمعه 26 دی 93), the boy (پنجشنبه 02 بهمن 93), واحد (یکشنبه 05 بهمن 93), سعید66 (دوشنبه 29 دی 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ریزش مو و اعتیاد پدرم و بیزاری از هویتم - چه کنم؟
    توسط Yellow.king در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 66
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 تیر 95, 21:31
  2. ما مشکلی نداریم اما سر کوچکترین چیزا بطور افتضاحی باهم قهر میکنیم
    توسط Agreen در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 شهریور 92, 21:05
  3. کم کردن میزان خواب
    توسط داملا در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 05 شهریور 90, 07:46
  4. همه چیزدرموردچاقی
    توسط tina_asheghetanha در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 09 خرداد 87, 07:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.