برادر جان شما خوب نیستی بیش از حد منفعلی واجازه میدی بقیه بهت ظلم کنن حقتو بخورند بهتر در کارگاه رفتار جرات مندانه روتو این سایت سرچ کنی وبخونی شما مشکلتون انفعال بیش از حده وگرنه خیلی راحت می تونستی بهش نه بگی وبا ماشین تازه تعمیر نری یدکش کنی
شما نمی تونی نه بگی نه اینکه نخوای نه بگی امیدوارم متوجه شده باشی
فقط فقط دنبال یادگیری رفتار جرات مندانه باش