به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 23

Threaded View

  1. #18
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    شاید خانم فعلیتون، برای این، این حرفا و زدن که شما فکر کنید در بند نیستید و آزاد هستید تا یوقت نخواهید مانند زندگی قبلیتون با دختر دیگری پنهانی دوست شوید.
    خواستن حس آزادی بهتون دست بده تا عطش زیادی نداشته باشید.

    چون وقتی انسان حس کنه محدودیتی داره و در قید وبند هست، اگه نفس قوی ای هم نداشته باشه، و ندونه که این محدودیت ها به نفع و سلامتی خودش و زندگیشه، خب ناخودآگاه میخواد خودشو از اون قید و بند رها کنه.


    حالا خانمتون اینطوری گفتن که یجورایی شما رو تو رودرواسی هم قرار بدهند، انگار انتظار داشتن کمی خویشتن داری شما و بیدار کنند.

    نمیدونستن که دارند حس بی تعهدی و در شما تقویت میکنند، برخی خانم های متاهل از اینکارا میکنند که مثلا حس آزادی به همسر دست بده از آنطرف همسر هم به اینجور کارها بی رغبت بشه. ( یعنی هدفشون ایجاد بی رغبتی در شما بوده نه ایجاد رغبت بیشتر!!!!!!) یک نوع سیاست زنانه اشتباه! !!!!

    خب یک روشیست با ریسک بالا، متاسفانه برای ایشون جواب نداده، حالا که جواب نداده صداشون دراومده و ناراحت شدند و موندن چطور گره ای که قبلا با دست میتونستن باز کنند حالا بازش کنند! حالا که این گره تنگ تر شده و مشکل تبدیل به بحران شده چطوری حلش کنند.

    برای همین هم هست که به قهر و بی محلی ... روی آوردن! چون دیگه کاری از دستشون برنمیامده. یجورایی هم بنظر من ایشون از دست خودشون بیشتر ناراحتن و عصبانی چون این مشکل و خودشون با ارایه راه حل غلط و نادرست تبدیل به بحرانی بزرگ کردن .

    البته یجورایی تاوان هم دارند پس میدند، خودشون هم میدونن دارند تاوان پس میدند. بهرحال ایشون وارد زندگی زن دیگری شدند و موفق هم شدند اون زندگی و ویران کنند و حتی به ازدواج با شما هم ختم شده، خب طبیعیه که میترسند دختر دیگری هم همین بلا و سرشون بیاره.شما هم که با بلایی که سر زندگی قبلیتون درآوردید نشان دادین انسان متعهدی نیستید، خب پس باید راهی پیدا کنید تا خانمتون بهتون اعتماد داشته باشند نه اینکه بدتر کارهایی انجام دهید که بهتون بی اعتمادتر بشوند.

    نباید خودتون همیشه با بدتر مقایسه کنید، چرا با مردهایی مقایسه نمیکنید که یک عمر به همسرشون متعهد و وفادار هستند و خواهند بود، در زندگی زن و شوهر باید ازخودگذشتگی داشته باشند وفادار باشند متعهد باشند.نه فقط برای طرف مقابلشان برای امنیت و آرامش زندگی خودشان.



    امیدوارم زودتر متوجه تبعات بد راهی که پیش گرفتید بشوید
    موفق باشید.
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **

    ویرایش توسط دختر بیخیال : دوشنبه 15 دی 93 در ساعت 15:49

  2. 3 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    abadanveh (چهارشنبه 17 دی 93), terme00 (سه شنبه 16 دی 93), واحد (سه شنبه 16 دی 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تو سایت همسر یابی اشنا شدیم به دوستم گفته خیلی دوستم داره نمی دونم دوستم داره یا نه
    توسط arshida در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 16 دی 96, 21:27
  2. شوهر دوستم فوت کرده...خودکشی...چه کمکی میتونم به دوستم بکنم؟
    توسط یک زن در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 خرداد 94, 16:40
  3. احساس افسردگی می کنم دوست دارم بمیرم احساس می کنم دوستم نداره
    توسط *atoosa در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 خرداد 92, 10:36
  4. من و دوستم همدیگر رو دوست داریم ولی خانواده اش مخالفند
    توسط sara2sara در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 مرداد 91, 07:35
  5. +خواستگاری از دختری که با دوستم دوست بوده.
    توسط مانی در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 اردیبهشت 87, 09:08

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.