به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 23

Threaded View

  1. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اسفند 00 [ 13:12]
    تاریخ عضویت
    1393-5-18
    نوشته ها
    670
    امتیاز
    19,001
    سطح
    87
    Points: 19,001, Level: 87
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 349
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,250

    تشکرشده 1,509 در 535 پست

    Rep Power
    144
    Array
    من از خیلی از دوستان که خانوم هستم،شنیدم که حس تنوع طلبی در وجود زن ها هم وجود داره.منتها شرم و حیا و وجدان داشتن مانع از این میشه که حتی به

    این حس فکر کنن.

    من دختری هستم که تا حالا حتی یه دوست پسرم نداشتم،ولی وقتی بهش فکر می کنم میبینم این حس واقعا وجود داره.

    مردی رو ندیدم که همه خصوصیات مورد نظرم رو داشته باشه.یه مرد ممکنه جذاب باشه،یکی خوش صحبت،یکی رمانتیک.یکی از نظر شخصیتی قوی و حامی یکی ممکنه آدم خیلی

    خوبی باشه ولی جذابیت نداشته باشه.

    پس خانومها هم اگه بخوان شرم و حیا رو کنار بزارن باید با مردهای متعدد باشن.اینجوری زندگیشون پرتنوع و شادتر میشه دیگه و همه نیازهاشون برآورده میشه.مگه نه؟


    بعدم شما میگین خانوم شما این مساله رو پذیرفتن.اون دوستهای مجرد ایشون هم که شما برای رفع نیاز تنوع طلبیتون باهاشون رفت و آمد داشتین

    این موضوع رو میدونستن؟

    یعنی میدونستن وسیله هایی هستن برای ارضای حس تنوع طلبی شما؟

    من که یه دختر هستم حتی فکر اینکه یه مرد متاهل باهام بگه و بخنده یا حتی نگاه کنه بهم اونم به طرز خاصی برام چندش آور و مشمئز کننده هست.

    باور کنید حتی وقتی میبینم طرف با زنشه بعد به من نگاه می کنه،حالم به هم میخوره.حس تهوع بهم دست میده.

    شاید دوستهای خانومتون متوجه منظور شما از رفت و آمد با اونا نیستن.

    بعدم ببخشید که اینو میگم شاید من اشتباه میکنم.ولی تاپیکهای قبلیتون رو خوندم با این تاپیکتون تناقض داره.چیزهایی که در مورد خانومی فعلیتون در گذشته

    نوشته بودین یه جوریه.

    ضمنا بعید میدونم همسرتون با رضایت قلبی همچین اجازه ای رو به شما داده باشن.

    احتمالا موافقت ایشون از روی استیصال یا علاقه بیمار گونه و وسواسی به شما باشه و از صمیم

    قلبشون اینو نخوان.این در آینده بابعث تنفر ایشون از شما میشه.

    و اینکه شما از این حالت ناتوانی و وابستگی و عدم عزت نفس ایشون استفاده کنید خیلی نامردیه.
    ویرایش توسط آنیتا123 : دوشنبه 15 دی 93 در ساعت 13:30

  2. 6 کاربر از پست مفید آنیتا123 تشکرکرده اند .

    abadanveh (چهارشنبه 17 دی 93), ali -guilan (دوشنبه 15 دی 93), واحد (دوشنبه 15 دی 93), بارن (دوشنبه 15 دی 93), دختر بیخیال (دوشنبه 15 دی 93), سنجاقک ابی (دوشنبه 15 دی 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تو سایت همسر یابی اشنا شدیم به دوستم گفته خیلی دوستم داره نمی دونم دوستم داره یا نه
    توسط arshida در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 16 دی 96, 21:27
  2. شوهر دوستم فوت کرده...خودکشی...چه کمکی میتونم به دوستم بکنم؟
    توسط یک زن در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 خرداد 94, 16:40
  3. احساس افسردگی می کنم دوست دارم بمیرم احساس می کنم دوستم نداره
    توسط *atoosa در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 خرداد 92, 10:36
  4. من و دوستم همدیگر رو دوست داریم ولی خانواده اش مخالفند
    توسط sara2sara در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 مرداد 91, 07:35
  5. +خواستگاری از دختری که با دوستم دوست بوده.
    توسط مانی در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 اردیبهشت 87, 09:08

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.