اردیبهشت عزیزکاملا احساستو درک می کنم چون در موقعیت مشابه بودم می دونم صحبت کردن با اون فرد چه احساس ارامشو خوشایندی بهت دست می ده می گی عاشق شدی چون می دونم وقتی میبینیش قلبت تند تند می زنه همش دوست داری توی تنهاییات به اون فکر کنی تو خیالت باهاش همه جا میریتو ادم خوبی هستی هیچوقت فکر نمی کردی وارد زندگی کسی بشی ولی وقتی توی این موقعیت قرار گرفتی لحظه هایی که اون داره باهات دردودل می کنه فکر می کنی فقط خودتی واون اخه خیلی قشنگ حرف می زنه انگار دقیقا می دونه تو چی می خوای من سرزنشت نمی کنم توروادم بدی نمی دونم توفقط در موقعیتی قرار گرفتی که اجازه نداری ادامه بدی ولذت ببری این اجازه رو نه قانون نه عرف نه مردم بلکه این وجدانته که بهت اجازه نمی ده این راه رو ادامه بدی خوشحال باش که حس عاشق شدن رو تجربه کردی جون گرفتیو بلند شدی اما سرنوشت تو در اینه که جلوی این حس قشنگ رو بگیری وهمه رو به خاطره وصلش کنی تو می تونی تو می تونی تو می تونییییییییییییییییی چون ادم شریف وپاکی هستی واز حس خوبت برای دیگری می گذری موفق باشی دوست خوب وقوی من![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)