سلام،
وقتی آدمها درشرایط آسیب پذیری وضعف قرار دارند،اگه درتنگناقرارشون بدی وتو تو کنی ممکنه رفتارهای پرخاشگرانه ازخودشون نشون بدن. شبیه عمل وعکس العملی که تو وشوهرت انجام دادید.بعضی نا امیدی ها عین خیره .همینکه شوهرت ازاون کارنا امیدشده خیلی خوبه.ناچاره به راههای بهتری فکرکنه.
توی شرایطی که شوهرت قرار داره،بسیار نیازبه اعتباروانرژی روانی ازطرف شما داره.بهش بگو خوشحالم که خودت هم به نتیجه رسیدی که دیگه اون کارفایده نداره،هروقت جلوضرر روبگیری منفعته ،میتونی هدایتش کنی به سمت مشورت بادوسه نفر افرادخبره وقابل اعتماد دربازارکه نسبت به کارهای شوهرت ذی نفع نیستند تابهش مشورت بدن چطوروچقدر از سرمایشو جمع کنه. چنین افرادی هنوزاطراف ماهستند.
بهش مشورت وپیشنهاد بده ولی اجباروسرزنش نکن تاخودش انتخاب کنه.باهاش صمیمی باش به حرفاودرد گوش کن تا تخلیه روانی بشه وآرامش پیداکنه وقتی آرامش داشته باشه راحتترتصمیم میگیری وقتی ازطرف تو قوت قلب بگیره کمترنگران حرف مردم میشه خودت هم انرژی میگیری.مطمئن باش اتحادوهمدلی وصمیمت تو وشوهرت باعث امدادهایی ازطرف خداوندهم میشه علاوه براینکه خودتون هم تلاش میکنید.
بنابراین از هر سیگنال وچراغ سبزی برای آشتی باشوهرت استفاده کن،درمورد مادرشوهرت هم هروقت کنارهم هستید ازسختی هایی که شوهرت کشیده بگو درکنارش ازسختی هاوشرایط خودت وبچه ت هم براش بگو اگه انتظار داری بیشتردرکت کنه.الان پیش داوری ها وذهن خوانی هات مانع ارتباطت باهمسرت وخانوادش میشه طبیعی یه دلخوریهایی داشته باشی ولی آدمها هر روز یک انسان جدید هستند آماده شنیدن حرفای تو .








علاقه مندی ها (Bookmarks)