سلام سها جان.
میشه ازخوبیهاش واسمون بگی.
اینکه چراانتخابش کردی.
نگران نباش اصلش هم همینه تاوقتی همه چی رسمی وقطعی نشده نبایدعاشق ودلبسته بشی.
تشکرشده 6,659 در 1,532 پست
سلام سها جان.
میشه ازخوبیهاش واسمون بگی.
اینکه چراانتخابش کردی.
نگران نباش اصلش هم همینه تاوقتی همه چی رسمی وقطعی نشده نبایدعاشق ودلبسته بشی.
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)