سلام سها جان.
میشه ازخوبیهاش واسمون بگی.
اینکه چراانتخابش کردی.
نگران نباش اصلش هم همینه تاوقتی همه چی رسمی وقطعی نشده نبایدعاشق ودلبسته بشی.