. سلام آقاي كيارش مطالب شما رو خوندم خيلي برام جالبه كه تو اين دوره و زمونه يه آقا بخواد رابطه تعهد آور داشته باشه !!! اين كه ميگيد اصلاً بد نيست ولي از بس تو جامعه كم ازين پسرا وجود داه واقعا جاي احسنت داره ! بنظر من كه اگر واقعا نيتت پاك باشه و بتوني با چشم بصيرت به اطرافت نگاه كني دختر مناسب و پيدا ميكني من بيشتر از صدتا دختر ميشناسم كه واقعا دلشون يه رابطه تعريف شده و داخل چارچوب قوانين إنساني ميخواد ولي متاسفانه جامعه اين دخترها رو طرد ميكنه اونم به شكل خيلي نامحسوس و محترمانه! وقتي يه خانمي كه سعي ميكنه نجيب باشه و از رابطه با آقا ازدواج رو بخواد ولي اون آقا خيلي راحت بگه من أهل ازدواج نيستم و فقط يه دوستي كامل ميخوام و در صورت رد دخترخانم خيلي راحت كنارش بذاره و جالب اينه كه چندماه بعدش با يه دختر خانم ازدواج ميكنه و اونم دختري با اون ظاهر كه فقط به درد بالماسكه ميخورن! به هر حال اميدوارم مورد مناسب براتون پيدا بشه
- - - Updated - - -
چه جالب ما دخترها هم همين مشكلات رو داريم! بي اعتمادي به پسرا هاي جامعه!!!!!









علاقه مندی ها (Bookmarks)