به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 شهریور 95 [ 14:20]
    تاریخ عضویت
    1388-4-11
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    6,901
    سطح
    54
    Points: 6,901, Level: 54
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    372

    تشکرشده 369 در 128 پست

    Rep Power
    35
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط maedeh120 نمایش پست ها
    منم منظورم شکست قبلی بود کیارش
    5ماه!!!!!!!!!!!!!!نمیدونم والا ...
    اگه کامل فراموش کردی و دیگه هیچ حسی نسبت به ودش و خاطراتش نداری شرایط و موقعیتت اوکی هست آشناشو واسه ازدواج .... و مدت طولانی رفت و امد نکن که وابستش شی تو ماه اول اگه اون دخترم شرایطش اوکی بود و بهم میخوردید برو خواستگاری
    بازم نظر شخصیمه شاید درست نباشه
    . سلام آقاي كيارش مطالب شما رو خوندم خيلي برام جالبه كه تو اين دوره و زمونه يه آقا بخواد رابطه تعهد آور داشته باشه !!! اين كه ميگيد اصلاً بد نيست ولي از بس تو جامعه كم ازين پسرا وجود داه واقعا جاي احسنت داره ! بنظر من كه اگر واقعا نيتت پاك باشه و بتوني با چشم بصيرت به اطرافت نگاه كني دختر مناسب و پيدا ميكني من بيشتر از صدتا دختر ميشناسم كه واقعا دلشون يه رابطه تعريف شده و داخل چارچوب قوانين إنساني ميخواد ولي متاسفانه جامعه اين دخترها رو طرد ميكنه اونم به شكل خيلي نامحسوس و محترمانه! وقتي يه خانمي كه سعي ميكنه نجيب باشه و از رابطه با آقا ازدواج رو بخواد ولي اون آقا خيلي راحت بگه من أهل ازدواج نيستم و فقط يه دوستي كامل ميخوام و در صورت رد دخترخانم خيلي راحت كنارش بذاره و جالب اينه كه چندماه بعدش با يه دختر خانم ازدواج ميكنه و اونم دختري با اون ظاهر كه فقط به درد بالماسكه ميخورن! به هر حال اميدوارم مورد مناسب براتون پيدا بشه

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط ali -guilan نمایش پست ها
    دقیقا درست میگی ، حتی خیلی از دخترهای چادری دیدم دست دخترهای کم حجاب رو از پشت بسته بودن !
    واقعا نمیشه فهمید دختری با قید هست ، نیست !؟
    راهی هست ؟
    چه جالب ما دخترها هم همين مشكلات رو داريم! بي اعتمادي به پسرا هاي جامعه!!!!!

  2. 4 کاربر از پست مفید پرناز تشکرکرده اند .

    ali -guilan (دوشنبه 08 دی 93), maedeh120 (سه شنبه 09 دی 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 08 دی 93), کیارش۲ (دوشنبه 08 دی 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 20 مهر 96, 01:45
  2. پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 تیر 93, 04:32
  3. هرچی به شوهرم میگم میگه نمیتونم!خوب منم نمیتونم چیکار کنیم؟؟؟؟؟؟
    توسط matra در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: شنبه 29 بهمن 90, 22:27

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.