به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

Hybrid View

  1. #1
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام.

    احساس پاک شما رو درک میکنم وقابل تحسینه.ای کاش همه مراعات میکردند واین فیلمها رو نگاه نمیکردند. ولی این رو خیانت به خودتون تلقی نکنید.روحیات یک مرد،حساسیتهایی که شما دارید رو نداره هرچند ازنظراخلاقی دیدن اون فیلمها روبرای یک مرد توجیه نمیکنه.

    اماشوهرت خودش این روخیانت تلقی نمیکنه،سعی کن نگرش وباورت رودراین زمینه نسبت به رفتار شوهرت تغییربدهی تا احساست هم تغییرکنه ،به هیچ وجه رابطه ت روباهاش سردنکن.فکرنکن که توبراش جذاب نیستی.یادیدن اون زنها روبه توترجیح میده.یا اینکه تو دیگه براش تک وخاص نیستی تمام اینها گمراه کننده واشتباهه.شوهرت برای ترک نگاه کردن به اون فیلمها ،به جای بایدو نبایداخلاقی ،نیازبه منطق و شناخت فنی تروتخصصی تر داره .چون خودش هم اخلاقا توجیه نکرده وصادقانه اعتراف میکنه اعتیاد به نگاه کردن، ازقبل وجود داشته.


    بنابراین باوجودی که میدونم برات سخته،سعی کن بدون اینکه کارش روتأییدکنی احساسش رودرک کنی ورفتارش به عنوان رفتاری که فعلا نمیتونه تغییرش بده بپذیری .وبیخیال تربشی.اینجوری خودت هم آرامش پیدامیکنی.انسانها ازهرچه زیادمنع بشن بهش حریص ترمیشن.تو که ازبدیهای پورنوگرافی گفتی.بهش بگو اختیاردیدن و ندیدن باخودت هرچندکه احساس خوبی ندارم.امیدوارم درتنهایی خودت بیشتر فکرکنی وازاین وابستگی خودت روخلاص کنی. این تایپیک احتمالا به شما مقداری کمک کند؛





    http://www.hamdardi.net/thread-36835.html
    ویرایش توسط ammin : دوشنبه 08 دی 93 در ساعت 18:25

  2. کاربر روبرو از پست مفید ammin تشکرکرده است .

    zolal (سه شنبه 09 دی 93)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 23 اسفند 94 [ 15:07]
    تاریخ عضویت
    1393-4-29
    نوشته ها
    76
    امتیاز
    2,101
    سطح
    27
    Points: 2,101, Level: 27
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    9

    تشکرشده 46 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array
    thread-36835.htm[/url][/COLOR][/QUOTEسلام آقای امین واقعا ممنونم از راهنمایی خیلی خوبتون،،، شما ازاینکه گفتی درکش کنم ورفتارشو فعلا بپذیرم یعنی چجوری؟؟ یعنی من باهاش برخورد نکنم؟ با اینکه بارها این کارشو تکرار کرده ومیکنه وهر دفعه هم قول داده که دیگه تکرار نکنه ولی باز تکرار کرده وبه من دروغ گفته ومنو به بازی گرفته!! واقعا ایندفعه بیشتر دلم ازش گرفته چرا باید همچین کاری بکنه وبعدپنهونش کنه وهمش بهم دروغ بگه؟؟!! شاید شما چون زن نیستی حس یه زنو خوب نمیتونی بفهمی که چقد رابطه با همسرش براش مهم وحساسه وکوچکترین خطایی میتونه کیفیت این رابطه رو براش به هم بزنه!! من الان اینجوری شدم!! الان شما میگید که من با این قضیه کنار بیام؟؟ چرا زنا باید همیشه کنار بیان؟! من مطمئنم که اگه همسرم به جای من بود ومن به دیدن این فیلما معتاد بودم خیلی وقت پیش طلاقم میداد ومیرفت ولی حالا من باید همش در برابر خطا هاش گذشت کنم وباهاش راه بیام!! آخه چرا تو این دنیا بین زن ومرد فرق میذارن؟؟ بابا زنا که حساس ترن رو این قضیه ها!!! من الان فقط خیلی داغونم هنوزم به شوهرم نگفتم وفعلا که هیچ واکنشی نشون ندادم ونمیدونم اینبار چه کنم؟؟ میدونم بازم تا دستشو رو کنم فوری شرمنده میشه وبه پام میفته ودو باره دلمو با حرفای دروغش که منو دوس داره ودیگه قول میده طرف اینجور فیلما نره و.... خامم میکنه،، ولی چه فایده که بعد از مدتی دوباره لو میره،؟؟ اینکه شوهرم واقعا دوستم داره وبا من لذت میبره مطمئنم وشکی ندارم ولی اینکه چرا باید فیلم پورنو ببینه اصلا برام قابل هضم نیست!! میخوام شما کمکم کنید؟؟ حس خوبی ندارم!! داغونم!! مدیران تالار خواهش میکنم بگید چیکار کنم؟


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کمکم کنید فرار کنم از عشق ممنوعه
    توسط مهرانه111 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: پنجشنبه 24 مهر 93, 12:08
  2. چکار کنم که این احساس ممنوعه از بین بره؟
    توسط ارغوان62 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: چهارشنبه 10 اردیبهشت 93, 09:33
  3. کارهای ممنوعه بعد از طلاق
    توسط بالهای صداقت در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 30 مرداد 92, 20:49
  4. نوع پوشش در اجتماع -چادر يا مانتو كدام بهتر است؟
    توسط مهنا67 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 09 اسفند 91, 01:15
  5. تو جلسه ی خواستگاری چی بپوشم؟
    توسط تغییر زندگی در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 شهریور 90, 03:40

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.