سلام.
احساس پاک شما رو درک میکنم وقابل تحسینه.ای کاش همه مراعات میکردند واین فیلمها رو نگاه نمیکردند. ولی این رو خیانت به خودتون تلقی نکنید.روحیات یک مرد،حساسیتهایی که شما دارید رو نداره هرچند ازنظراخلاقی دیدن اون فیلمها روبرای یک مرد توجیه نمیکنه.
اماشوهرت خودش این روخیانت تلقی نمیکنه،سعی کن نگرش وباورت رودراین زمینه نسبت به رفتار شوهرت تغییربدهی تا احساست هم تغییرکنه ،به هیچ وجه رابطه ت روباهاش سردنکن.فکرنکن که توبراش جذاب نیستی.یادیدن اون زنها روبه توترجیح میده.یا اینکه تو دیگه براش تک وخاص نیستی تمام اینها گمراه کننده واشتباهه.شوهرت برای ترک نگاه کردن به اون فیلمها ،به جای بایدو نبایداخلاقی ،نیازبه منطق و شناخت فنی تروتخصصی تر داره .چون خودش هم اخلاقا توجیه نکرده وصادقانه اعتراف میکنه اعتیاد به نگاه کردن، ازقبل وجود داشته.
بنابراین باوجودی که میدونم برات سخته،سعی کن بدون اینکه کارش روتأییدکنی احساسش رودرک کنی ورفتارش به عنوان رفتاری که فعلا نمیتونه تغییرش بده بپذیری .وبیخیال تربشی.اینجوری خودت هم آرامش پیدامیکنی.انسانها ازهرچه زیادمنع بشن بهش حریص ترمیشن.تو که ازبدیهای پورنوگرافی گفتی.بهش بگو اختیاردیدن و ندیدن باخودت هرچندکه احساس خوبی ندارم.امیدوارم درتنهایی خودت بیشتر فکرکنی وازاین وابستگی خودت روخلاص کنی. این تایپیک احتمالا به شما مقداری کمک کند؛
http://www.hamdardi.net/thread-36835.html








علاقه مندی ها (Bookmarks)