به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

Threaded View

  1. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 آبان 95 [ 19:37]
    تاریخ عضویت
    1393-1-03
    نوشته ها
    71
    امتیاز
    2,112
    سطح
    27
    Points: 2,112, Level: 27
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    35

    تشکرشده 174 در 61 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط کیارش۲ نمایش پست ها
    سلام
    راستش قصد نداشتم در این مورد سوال کنم
    اما خودم از پسش بر نیومدم و تو کارم موندم اینه که گفتم از شما کمک بگیرم.
    اواسط تابستون بود که به خاطر مشکل قبلیم حضوری پیش مشاور رفتم و خوب در مورد اون مسئله راه کار دادن و جواب هم گرفتم و تا حد زیادی خوب شدم به علاوه بهم گفتن بعد از اینکه از این رابطه بیرون رفتی یه رابطه سالم رو شروع کن.
    اما من نمیتونم.
    دور و بریام رو میبینم از سیزده چهارده سالگی رابطه داشتن تعجب میکنم به خدا.
    یه جورایی احساس میکنم نا توانم.
    البته اونا مورداشون با من فرق میکنه.هدفشون از رابطه خوشگذرونی هست و همینطوری مثلا از قیافه یکی خوششون بیاد میرن سمتش.اونقدا هم واسشون مهم نیست طرفشون هم زمان با کس دیگه ای هم باشه اما راستش من اصلا نمیتونم با این قضیه کنار بیام.
    یه دختری بود بیشتر از شیش ماه میشناختمش اخیرا بهش بیشتر توجه میکردم به نظرم دختر خوبی بود اما دیدم داره با یه پسره گرم صحبت میکنه و بهش میگه داداش!
    داداش دیگه یعنی چی آخه ؟
    برادر خونی نبودا
    اینکه یکی در گذشته با کسی در رابطه بوده رو میتونم بپذیرم اما کسی که باورش در این موارد آزاد اندیشی و ریلکس بودن و اینا باشه رو نمیتونم.
    البته تو این مدت جلو خودم رو گرفتم که وارد رابطه عاطفی نشم قلبم که نه اما کمرم شکست.
    آخه خیلی خیلی کم پیش میاد اینطور مواردی که تا چنین سطحی تایید بشه توسط معیارهام.
    حالا نظر شما چیه؟
    در ضمن دوتا چیز بگم
    یک اینکه نگین سرتو گرم کن ورزش کن درس بخون و...
    این ها اگه قرار بود جواب بده همون چهار سال پیش که گفتین جواب میداد.
    تو این چهار سال صبر کردم اما دیگه نمیتونم.
    دوم هم اینکه به خوبی با قوانین سایت اشنا هستم و منظورم از رابطه ی سالم رابطه ای بود که حداقل تعهد دو طرفه ای توش باشه از طریق خانواده ها حالا فرضا
    سلام دوست عزیز

    شما هیچ رابطه سالم و با تعهد دو طرفه ای غیر ازدواج نمیتوانید پیدا کنید

  2. 6 کاربر از پست مفید ذمانح تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (یکشنبه 07 دی 93), فرشته مهربان (دوشنبه 08 دی 93), کیارش۲ (یکشنبه 07 دی 93), واحد (یکشنبه 07 دی 93), اقای نجار (یکشنبه 07 دی 93), دختر بیخیال (دوشنبه 08 دی 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 20 مهر 96, 01:45
  2. پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 تیر 93, 04:32
  3. هرچی به شوهرم میگم میگه نمیتونم!خوب منم نمیتونم چیکار کنیم؟؟؟؟؟؟
    توسط matra در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: شنبه 29 بهمن 90, 22:27

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.