عزیزم اون خانوم الان یه شکست عشقی خورده
درست نیست سمتش بری
و زندگی اش رو مختل کنی
بزار یه مدت خودشو بازیابی کنه
بعد اگه بزرگترها اجازه دادند برو سمتش
هر چی باشه اون الان یه زن بیوه محسوب میشه
خصوصا از نظر خانوادت که دیگه به یه چشم دیگه نگاهش خواهند کرد(تا بوده همین بوده تو فرهنگ ما ایرانی ها)
شما شایدم خودت یه مدتی بگذره خوشت نیاد که ایشون ازدواج قبلی داشته








علاقه مندی ها (Bookmarks)