به نظر من هنرمندان شخصیت بسیار حساسی دارن، معمولا احساس می کنن از طرف کسی درک نمی شن، طوری به زندگی نگاه می کنن که اگه کسی خلاف اون نگاه رو داشته باشه بهش اطمینان کافی پیدا نمی کنن، معمولا از کلیات راحت تر از جزئیات می گذرن، از کسی یا چیزی که آرامششون رو به هم بریزه بیزار میشن...
من با هنرمندان زیادی در ارتباط بودم، اونها در کل این خصوصیات رو داشتن، حالا شاید عمومیت نداشته باشه...