سلام.
درک میکنم که ناراحتی و برات سخته و دوران بدی رو طی میکنی.
من هم افسردگی رو طی کرده ام. و حالتهاتو درک میکنم.

حالا میشه بهمون بگی توی خونه سر چی با هم درگیر میشید؟
چند تا فرزندید؟
تو فرزند چندم هستی؟
رابطه ات با مادرت چطوره؟
رابطه ات با خواهر و برادرات چطوره؟
تحصیلاتت چیه؟
در شهرتون چه امکاناتی وجود داره؟


نگران نباش. به امید خدا درست میشه و این حالتت بهبود پیدا میکنه.

یه چیز دیگه هم هست.