فرشته جون تورو خدا من دعوا نکنید.
اما دوستم ببین باید ژنوتیم یعنی شمارش ژن های جنسیت چک بشه.ممکنه مثلا یه ژن x که ژن زنانگیه اضافه داشته باشی؛که البته چیز بعیدی نیست و خیلی شایع!
اگه اون طور باشه با ورزش و دوری کردن مشکلت حل نمیشه...مثل این می مونه که مثلا من که دخترم سعی کنم با تمرکز و درس خودن و ورزش عادت ماهانه نشم حتنا به پزشک مراجعه کن.پزشک متخصص داخلی هم شاید بتونه کمکت کنه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)