شما سفت بشیند سر جاتون روی صندلی جلو تا یه موقع خدای نکرده شانیت و پرستیژتون به عنوان همسر و کسی که همیشه باید روی صندلی جلو کنار شوهرش بشینه پایین نیاد !!!
در بالای نود درصد نظرات به ایشون توصیه شده زیادی روی این موضوع حساسیت نشون ندن اما ایشون با یک تشکر از همه کماکان روی همان حرف اول خودشون هستند. البته دلیلش کاملا مشخص هست و اون حس حسادتی است که در بسیاری از خانم ها وجود داره چه نسبت به جنس مذکر و چه جنس مونث . من نمی دونم آخه یه دوست چطور می تونه جای همسر آدم رو بگیره یا باعث پایین اومدن شانش بشه که شاهد اینجور رفتار ها هستیم.
ماهک خانوم اینجا جای توصیه های ریاکارانه و عوام فریبانه نیست . پیاده سازی توصیه های شما کاملا به ضرر این خانوم هست تا به سودش








علاقه مندی ها (Bookmarks)