به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 39

Threaded View

  1. #21
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 03:27]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,133
    سطح
    100
    Points: 325,133, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    با سلام و احترام
    اعضاء محترم همه نظرات همگرا و مفیدی ارسال کردند. (البته نظر ماهک که معطوف به حساسیت زیادی روی این موضوع کوچک بودچنین مشکلاتی را تشدید می کند. اگرچه سایر کاربران یه کمی تند با ماهک برخورد کردند. ماهک هم نظرشون را دادند و دلسوزانه وقت گذاشتند. اگر اشتباه هست شما فقط اشاره کنید و خیلی احساسی برخورد نکنید.)

    اما نکته ای که بنده می خواهم متذکر شوم یه چیزی فراتر از این موضوع هست:

    متاسفانه اصل لذت جویی که امروزه بیش از هر زمان دیگری رو به رشد هست. به نحوی شده است که تعاملات اجتماعی را به هم ریخته است.
    و شدیدترینش را بین زوجین می بینیم که برای لذت بردن خودش برای زندگی، همسرش را نادیده می گیرد. و بعد هم طلاق میوه نهایی لذت جویی یک یا دو طرف از زوجین هست.
    در حالیکه بقاء یک زندگی بر عدم تمرکز بر لذت خویشتن و توجه به غیر خود هست.

    در رابطه های اجتماعی هم بقاء ارتباط ما با دیگران شامل فاکتورهایی هست که بر اساس عدم تمرکز بر لذت خویشتن هست.
    سعه صدر و تحمل دیگران، نادیده گرفتن لذت خود، نادیده گرفتن خطاهای جزئی دیگران، صبوری، تحمل رنج، و .... همه و همه کمک می کند که ارتباطات ما با جامعه انسانی قوی و کارآمد باشد. چنان که بزرگی گفته است : وقتی انتظارات ما از دیگران به صفر میل می کند، دوست داشتن ما از طرف دیگران به بی نهایت میل می کند.

    نکته دیگری هم که در مورد این کاربر محترم می گویم اینست:
    چسبندگی همیشگی به همسر هم به معنی وابستگی هست.
    به معنی محدود کردن خویشتن و همسر هست.

    گاهگاهی توصیه می شود برای قدر دانستن آب ، مقداری تشنگی کشید.
    گاهگاهی باید زمینه های دیگر وجودیمان را توجه کنیم.

    تجربه شما با تجربه همسر آن آقا رد و بدل می شود و خود صمیمتی ایجاد می کند.

    ما که قصد نداریم در جمع وصل بودن خودمان به همسرمان را تبلیغ کنیم. پس در خلوتهای بی شمار به هر اندازه که خواستیم بر این مهم پافشاری کنید.
    اما شرایط خاصی که چنین توضیح دادید اصلا خودتان استقبال کنید که تجربه های نوینی داشته باشید.

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا

  2. 21 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    ali -guilan (شنبه 22 آذر 93), Aram_577 (شنبه 22 آذر 93), elham.e (یکشنبه 23 آذر 93), ida bahrami (شنبه 22 آذر 93), kiann (یکشنبه 23 آذر 93), nikon (شنبه 22 آذر 93), parsa1400 (شنبه 22 آذر 93), Pooh (شنبه 22 آذر 93), reihane_b (شنبه 22 آذر 93), sara 65 (یکشنبه 23 آذر 93), szd (شنبه 22 آذر 93), فرهنگ 27 (سه شنبه 25 آذر 93), فرشته مهربان (یکشنبه 23 آذر 93), کامران (شنبه 22 آذر 93), واحد (شنبه 22 آذر 93), نیکیا (یکشنبه 23 آذر 93), سنجاقک ابی (یکشنبه 23 آذر 93), ستاره کویر (یکشنبه 23 آذر 93), شمیم الزهرا (شنبه 22 آذر 93), عشق آفرین (سه شنبه 09 آذر 95), صبا_2009 (شنبه 22 آذر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. من عمدا به دیگران توهین میکنم چون دیگران رو دوست دارم میشه کمکم کنید.
    توسط زندگی خوب در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: دوشنبه 19 تیر 96, 00:10
  2. چرا نمي تونم شوهرم رو دوست داشته باشم خداااااااا
    توسط پرنده غريب در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: شنبه 10 خرداد 93, 11:25
  3. چه کمکی می تونم به خواهرم بکنم؟ (علاقه خواهرم به دوست قدیمیش بعد از ازدواج)
    توسط صحرا ........ در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 14 آذر 91, 00:47
  4. من مجبورم كه از تالار برم ،همتون رو دوست دارم
    توسط حنان در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 28
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 فروردین 88, 10:20

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.