مشکلت خیلی بزرگه باید کارشناسان بیان نظر بدن. البته این مشکل نه، مشکلاتی که ممکنه در آینده با این دید بوجود بیاد.
واقعا اصلا تو این مملکت حقوق زنو مرد به صورت برابر رعایت نمیشه، چرا باید خانما عقب بشینن آقایون جلو؟؟؟؟!!!! خانما شروع کنید به اعتراض این حقو بگیرید








علاقه مندی ها (Bookmarks)