به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 39

Threaded View

  1. #9
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 28 آذر 93 [ 02:33]
    تاریخ عضویت
    1393-5-15
    نوشته ها
    40
    دستاوردها:
    3 months registered
    تشکرها
    1

    تشکرشده 138 در 41 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خيلي روش هست واسه اينكه جلو بشيني و بي احترامي هم نشه مثلا لحظه اي كه دارن ميان خودتو به گوشيت يا داخل كيفت سرگرم ميكني بعد كه نشستن با خانمش عقب شما برميگردي سلام و احوالپرسي ميكني و ميگي ببخشيد پشتم به شماست يا وقتي اومدن ميگي اينبار ميخواييم كمي رمانتيك بريم كوه شما با خانمت بفرمايين عقب اخه وقتي شما و نامزدم با هم ميشينين ديگه كاملا مارو فراموش ميكنين. بيين عزيزم اينو فقط خودت ميدوني كه تا چه حد با اون اقا راحتي و ميتوني صحبت كني و با توجه به اون با سياست اينو جا بنداز كه اونجا هميشه جاي شماست مثلا ميتوني وقتي اومدن بچسبي به بازوي نامزدت و بگي من امروز از عشقم جدا نميشم با عرض پوزش اقاي فلاني ناراحت كه نشدين يا با تلفن صحبت ميكني و مثلا حواست نيست اونا ميان ميشينن عقب يا يه چيزي ميزاري رو پات بعدم ميگي سختم بود جا به جا بشم فلاسك چايي ميزاري جلو با پاهات نگهش ميداري بعدم ميگي ميبخشي اين اينجاس نتونستم پياده شم دوبار براش فيلم ميايي بار سومم كلا به روي خودت نمياري و ميشيني سر جات هيچوقت به خاطر يه شخص سوم اوقات خودت و نامزدتو ناخوش نكن و حرص نخور اولويت اول خودتي بعدم شوهرت همينو تمام.
    اگه هميشه يادمون باشه كه مردم به يه سر درد ساده خودشون بيشتر از خبر مرگ من و شما اهميت ميدن اونوقت متوجه ميشي كه مردم نبايد برات هييييييچ اهميتي داشته باشن تا جايي كه به نفعته با سياست باهاشون تا ميكني رو اعصابت بود فقط به خودت فكر ميكني اين مسائل حتي ارزش فكر كردنم نداره همون باره اول ميگي اقاي فلاني من عادت ندارم عقب بشينم و تمام

  2. 2 کاربر از پست مفید ماهك تشکرکرده اند .

    maedeh120 (یکشنبه 23 آذر 93), szd (جمعه 21 آذر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. من عمدا به دیگران توهین میکنم چون دیگران رو دوست دارم میشه کمکم کنید.
    توسط زندگی خوب در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: دوشنبه 19 تیر 96, 00:10
  2. چرا نمي تونم شوهرم رو دوست داشته باشم خداااااااا
    توسط پرنده غريب در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: شنبه 10 خرداد 93, 11:25
  3. چه کمکی می تونم به خواهرم بکنم؟ (علاقه خواهرم به دوست قدیمیش بعد از ازدواج)
    توسط صحرا ........ در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 14 آذر 91, 00:47
  4. من مجبورم كه از تالار برم ،همتون رو دوست دارم
    توسط حنان در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 28
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 فروردین 88, 10:20

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.