سلام
این تو فرهنگ ما یعنی احترام، چرا ناراحت میشین آخه
وگرنه همه جایگاه شما رو میدونن، با نشستن جلو یا عقب ماشین واقعا چیزی از شما کم نمیشود، فقط نشانه احترام شما به همکار نامزدتون هستش
حساسیت نشان ندهید، امیدوارم این حساسیت که مخصوص اوایل ازدواج هست زود از شما دور شود![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)