سلام آرام جان،
من منظورتون رو از تاپیکی که زدین نفهمیدم. الان میخواهید ما به شما بگیم کدوم راه بهتره؟
خوب مطمئنن خود شما به یکی از دوراه جدایی یا ادامه دادن مایلتر هستین دیگه. اگه مایل هستین جدا شین مشخص کنید، اگرم نه میخواهید این ارتباط رو ترمیم کنید و دوباره به زندگیتون برگردید و نمی دونید چیکار کنید بازم مشخص کنید. تا دوستان بهتر بتونن کمکتون کنن.
در ضمن موضوعی که برای مشکلتون انتخاب کردین اصلاً واضح نیست. یه جمله که گویای مشکلتون باشه انتخاب کنید و از طریق مثلثی که پایین تاپیکتون هست گزارش بدید تا درستش کنن. وگرنه تاپیکتون قفل میشه.
یه چیز دیگه هم بهتون بگم چون تازه وارد هستین. شما در هر 24ساعت میتونید 3تا پست بزارید. سعی کنید پستاتون رو الکی هدر ندید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)